handerrre Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Løvenes Konge Fant tilfeldigvis fram til soundtracket på Spotify og "This Land" får fremdeles tårene til å trille momentant. Nå fikk jeg en del mer musikk å høre på, takk Lenke til kommentar
Samegerilja Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 (endret) Badstu etter en joggetur ute i minusgrader Endret 2. april 2011 av Samegerilja Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Fikk igjen 2300 på skatten, woot woot. 40k her 2 Lenke til kommentar
Roger865 Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Det lukter Taco her. Det gjør det snart her og. Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Lørdag for resten av bekjentskapet her på basen: Ut på byen, drikke seg dritings og komme tilbake en gang i morgen uten å huske mye. Lørdag for meg: Stillhet, tid for meg selv, musikk og gaming uten uønskede og unødvendige kommentarer. Sosial angst er noe dritt, men faen som jeg elsker lørdager for det. 5 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 http://www.youtube.com/watch?v=SONt7426JcY&feature=related Lenke til kommentar
Wakarimasen Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 (endret) Og forlange noe som helst bryter egentlig rettningslinjene om at man skal holde en høflig tone. Og det faktum at jeg fikk en PM fra trådstarter som kun inneholdt "Ha ha ha" gjør at jeg ikke har på følelsen av en seriøs tråd. Jeg stenger den derfor. Klarer ikke slutte å le. Vet at det er utrolig barnslig men fortsatt. HAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAHAHAHAHHA Endret 2. april 2011 av UsedToBeSane Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Og forlange noe som helst bryter egentlig rettningslinjene om at man skal holde en høflig tone. Og det faktum at jeg fikk en PM fra trådstarter som kun inneholdt "Ha ha ha" gjør at jeg ikke har på følelsen av en seriøs tråd. Jeg stenger den derfor. Klarer ikke slutte å le. Vet at det er utrolig barnslig men fortsatt. HAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAHAHAHAHHA Hvor er det fra ? Lenke til kommentar
Wakarimasen Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Og forlange noe som helst bryter egentlig rettningslinjene om at man skal holde en høflig tone. Og det faktum at jeg fikk en PM fra trådstarter som kun inneholdt "Ha ha ha" gjør at jeg ikke har på følelsen av en seriøs tråd. Jeg stenger den derfor. Klarer ikke slutte å le. Vet at det er utrolig barnslig men fortsatt. HAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAHAHAHAHHA Hvor er det fra ? Denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1314242 Lenke til kommentar
Munty Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Får Klipsch RC-64 til uka! O lykke! 2 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Får Klipsch RC-64 til uka! O lykke! Gled deg. 1 Lenke til kommentar
Munty Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Får Klipsch RC-64 til uka! O lykke! Gled deg. Gjett om jeg gjør! Klipsch-oppsettet bygger seg nærmere og nærmere ett fullt surround-oppsett. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Flytter snart inn i ny leilighet. 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Får Klipsch RC-64 til uka! O lykke! Gled deg. Gjett om jeg gjør! Klipsch-oppsettet bygger seg nærmere og nærmere ett fullt surround-oppsett. Du har vel ikke bilder? Lenke til kommentar
Munty Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Får Klipsch RC-64 til uka! O lykke! Gled deg. Gjett om jeg gjør! Klipsch-oppsettet bygger seg nærmere og nærmere ett fullt surround-oppsett. Du har vel ikke bilder? Om du titter innom Stereo- og surroundkafeen til uka, kan jeg garantere at alle vinkler og kanter av RC-64 ligger der. Er noen bilder av mine RF-63 og RW-12d der. Stay tuned. 1 Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 At jeg var modig nok til å reise alene så langt, uten å skulle treffe kjentfolk. Og at det gikk helt fint! Paris<3 Dessuten er teppet til soverommet mitt kommet og tapeten havner på veggen i morgen hvis alt går etter planen 1 Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 At det er helt vindstille og nyydelig vær ute! Vaske biiil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå