Wakarimasen Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Trodde ikke jeg kom til å høre den før den 4/4 http://www.youtube.com/watch?v=cwQndY1CTHc Lenke til kommentar
CFM Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Alene hjemme, og da betyr det Pink Floyd med bl. a: - Marooned - Coming Back To Life - Lost For Words - High Hopes - Keep Talking - Another Brick in the Wall part 1, 2 og 3 - Comfortably Numb - Take It Back' osv., osv., +++ Sangene + mye mer ligger også på iPoden så nå gleder jeg meg sinnsykt til å sette kursen hjemover med bilen neste fredag. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Er blodfan av Pink Floyd! Anbefaler Run like hell, Money og Learning to fly! Pluss dem du nevte selvsagt! Pink Floyd er det eneste bandet jeg foretrekker live. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 (endret) Håja, de ligger selvsagt i spillelisten. Ingenting er som å høre på solopartiet i Learning To Fly mens man kjører i lavtliggende tåke i bondelandskap. Får nesten følelsen av å fly selv! Og stemmen til Gilmour blir jo bare bedre og bedre med tiden. Digger spesielt Remember That Night konserten i Royal Albert Hall i 2006... Får frysninger hele tiden, har den i HD på den andre dataen. Endret 1. april 2011 av CFM Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Elsker gitarspillingen og stemningen i Pulse 1995. Det er umulig å spille noen av sangene der lavt, og når soloene kommer, så skrur jeg nesten opp til høyttalerne mine sprenger! Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 At jeg har 356 venner på Facebook Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 At eg har 400, og skal verken ha fleir eller færre. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 At jeg har 134 og blåser en lang marsj i hvor mange det er. Får til stadighet færre venner da jeg er litt for glad i sletteknappen. Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 (endret) At jeg kjøpte Minecraft igår Men var litt forvirrende :!: Also, http://imgur.com/ - auto catification på bilder Endret 1. april 2011 av handerrre Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 (endret) Løvenes Konge Fant tilfeldigvis fram til soundtracket på Spotify og "This Land" får fremdeles tårene til å trille momentant. Endret 1. april 2011 av Saft Suse Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Fått jobb som avisbud oss dagbladet Lenke til kommentar
jaricho Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Koser meg med en film, dipp, sjokolade og potetgull... ahhhh Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Elsker det faktum at jeg kan det meste om fly, flyplasser og flyselskaper. Vant en quiZZzz om det i går blant fagfolk og dro i land en tur til Thailand. Also, ikke første april spøk. Lenke til kommentar
aGal Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Filmen Cougars Inc, Crispo sjokolade og Solo brus, må vel bli bra Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Fotballspilleren på golden goal som ikke får på seg vesten,haha jeg flirer. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Den ene jenta som bestemte seg for å bli kjent med meg for ro år siden. 1. Ho er den beste venninna jeg har 2. Jeg har nå en liten håndfull med gode venner jeg ikke ville hatt hvis jeg ikke kjente ho. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå