Kokobananas Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 At jeg er i Paris, og at jeg er her alene! Er ganske stolt, faktisk:D Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 At jeg er i Paris, og at jeg er her alene! Er ganske stolt, faktisk:D Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Fordi noen kommer til å gjøre det uansett; DET ER OVER NI TUSEN Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Fantastisk vær og nyvasket bil med sommerdekk! http://www.youtube.com/watch?v=8zzp6IyU19Y Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Peasant! Det er ikke din hjemmelinje, men seedbox. Min seedbox med 1gbit får jeg over 40 MB/s nedlastningshastighet på. Opp har jeg ikke hatt mer enn ca. 29 MB/s, men det er pga. det er vanskelig å finne nok leechere. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Peasant! Det er ikke din hjemmelinje, men seedbox. Min seedbox med 1gbit får jeg over 40 MB/s nedlastningshastighet på. Opp har jeg ikke hatt mer enn ca. 29 MB/s, men det er pga. det er vanskelig å finne nok leechere. Det er ikke en seedbox, det er privatserveren min. I praksis kan den peake på 128MB/s. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Du mener vel teoretisk. Den kan teoretisk peake på 128 MB/s. Jeg tror ikke den kommer opp i de hastighetene før jeg får se screenshot av det, fordi det krever ganske så mye freshe og aktive torrents (eller annen trafikk). Og om det er din private server eller om det er en delt server har ikke så mye å si. Poenget mitt var at det ikke er din hjemmelinje, så du får ikke utnyttet den på samme måte som en som har 1gbit hjemme hos seg. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Du mener vel teoretisk. Den kan teoretisk peake på 128 MB/s. Jeg tror ikke den kommer opp i de hastighetene før jeg får se screenshot av det, fordi det krever ganske så mye freshe og aktive torrents (eller annen trafikk). Og om det er din private server eller om det er en delt server har ikke så mye å si. Poenget mitt var at det ikke er din hjemmelinje, så du får ikke utnyttet den på samme måte som en som har 1gbit hjemme hos seg. Det er derfor jeg sier teoretisk, fordi jeg i praksis ikke kan komme opp i 128MB/s. Jeg får vanligvis alt mellom 5-20MB/s. Jeg har heller aldri sagt at det er min hjemmelinje, så hvorfor sprer du kvalme i tråden? U jelly? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Du sa praksis, ikke teoretisk. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Du sa praksis, ikke teoretisk. Haha! Mente teoretisk. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Det er gøyere å vente og la andre finne feilen, enn å påpeke den selv. Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Klarer ikke å slutte å le 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Det er gøyere å vente og la andre finne feilen, enn å påpeke den selv. Hadde fortsatt ingenting med saken å gjøre. Gjør meg glad at jeg er ferdig med én eksamen. 1 Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Det hadde det ikke nei. Men du lurte på hvorfor jeg "lager kvalme" i tråden, og vil gjerne svare på det. Jeg reagerte bare på at du postet hastigheten på severen din for å sammenligne, eller for å være bedre enn en annen bruker, som postet sin egen nedlastningshastighet. Det synes jeg er unødvendig av deg, å delvis ødelegge hans glede over sitt raske nett, ved at du knuser han ned i bakken med dine hastigheter. Derfor synes jeg det var på sin plass å rette på deg og forklare forskjellen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå