Sir Game Skrevet 7. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2008 At frustrerte fruer ikke går på tv i kveld. Forhåpentligvis presser de inn noe med fotball Lenke til kommentar
Ulriksen Skrevet 7. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2008 At frustrerte fruer ikke går på tv i kveld. Forhåpentligvis presser de inn noe med fotball Real Madrid- Barcelona på TV2 Zebra! Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 7. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2008 Nice. Hater Barca og brodern er Real fan, så heier litt på Real i kveld. Vunnet ligaen har de også... Lenke til kommentar
CFM Skrevet 7. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2008 Vista Ultimate 64-bit innstallert på PC-en Men det beste av alt: VI HAR NETT IGJEN PÅ INTERNATET :D Måtte få luftfartsverket til å presse skolen så vi fikk nett igjen.. (Har sånn oppgaver i flyfag som kun finnes på nettet..) Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 7. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2008 Å ta av på stuegolvet med spenstig dansing og høg musikk er alltid like oppmuntrande. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 7. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2008 At vi snart skal få båten på fjorden igjen. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 7. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2008 Ca. 6 uker til sommerferie Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 7. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2008 Begynner senere på skolen i morgen. Alltid god plass i bussen denne dagen. Artig skoledag, med fag jeg liker. Snart fredag. Min bror kommer over, han har bursdag. Dette skal feires på hytten med mye familie. Skal kanskje på grillfest fredag. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2008 Gratulerer med dagen Takker^^ Når ei jente sier du har større overarmer enn en annen gutt^^ Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 7. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2008 Selv om jeg er deppa som fan' akkurat nå, så må jeg trekke litt på smilebåndet av themesangen til Beverly Hills Cop Lenke til kommentar
Addan Skrevet 8. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2008 Seventh son of a seventh son kom i posten i dag !!! Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 8. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2008 Endeleg ferdig med mattetentamen! No har eg ei heil uke foran meg uten verken prøvar eller tentamenar. Eg har heller ikkje lekser i dag, så sett bort ifrå at det trengst litt rydding i kåken, så har eg heile forbanna dagen fri til å gjere kva eg vil! Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 8. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2008 (endret) Varm dag + kald cola + meller + jordbær = Nirvana Endret 8. mai 2008 av fjeddiu Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 8. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2008 jeg leste varm cola *liste meg ut av tråden igjen* Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2008 Lang helg andre uke på rad, herlig vær. Og når du sitter mellom to jenter som krangler hvem som har finest bikini Og denne sangen da^^ Lenke til kommentar
CFM Skrevet 8. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2008 (endret) At jeg er tjenestedyktig (var på sesjon i dag) At jeg fikk 9 på hørsel, syn, rygg, osv.. At jeg fikk 7 på IQ-testen (gjennomsnittet er 4 der 9 er best) Og at vi fikk baguett og juice der Endret 8. mai 2008 av gilera Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 9. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2008 Fredag og soooooooool! Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 9. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2008 (endret) FREDAG ! Endret 9. mai 2008 av ultimatedeskjet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå