Pokey Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 En trehjulssykkel er også en sykkel men det gjør deg ikke til en profesjonell syklist. 2 Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Jeg har bursdag i dag 1 Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Jeg har bursdag i dag Grattis! Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Jeg har bursdag i dag Gratulerer! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 En Mac er jo en datamaskin, jeg ser ikke problemet. En mac er en datamaskin ja, derfor blir det feil å si at du formaterte "macen" din, da det er datamaskinen din du formaterte. Jeg sier ikke at jeg formaterte HP-en min. 2 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 En trehjulssykkel er også en sykkel men det gjør deg ikke til en profesjonell syklist. Om du vinner tour de france på trehjulssykkel, så gjør ikke det deg mindre proff om du bruker den... Nå skal ikke jeg ha på meg at jeg er Apple-fan... men du ser poenget. 2 Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Tatovering snart Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 (endret) Den er så god at jeg har vanskeligheter med å holde tilbake ereksjonen Endret 28. mars 2011 av Mr. Graves Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Tatovering snart Første tattisen? I såfall bør du glede deg Jeg er glad i kaffe! Kaffe og Gjendekjeks. Dagen blir liksom ikke helt den samme uten... Kjeksa kan jeg leve uten men kaffen blir det værre med Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Tatovering snart Første tattisen? I såfall bør du glede deg Stemmer! Både gledar og gruar meg Blir veldig spennande å sjå korleis den blir, skal ha den langs ryggraden, så kjem vell til å vere litt smerte involvera. Men det er vell litt av sjarmen? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 I ryggraden kan det være vondt ja . Eller på plasser generelt med tynn hud og mye nerver. Den største min var litt pain og. Satt i nesten 5 timer en session og gikk over alt av linjer, detaljer og la inn farge. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Tatovering snart Første tattisen? I såfall bør du glede deg Stemmer! Både gledar og gruar meg Blir veldig spennande å sjå korleis den blir, skal ha den langs ryggraden, så kjem vell til å vere litt smerte involvera. Men det er vell litt av sjarmen? Håper ikke du tatoverer noe som vil se utrolig teit ut om noen år. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Tatovering snart Første tattisen? I såfall bør du glede deg Stemmer! Både gledar og gruar meg Blir veldig spennande å sjå korleis den blir, skal ha den langs ryggraden, så kjem vell til å vere litt smerte involvera. Men det er vell litt av sjarmen? Håper ikke du tatoverer noe som vil se utrolig teit ut om noen år. Tvilar sterkt på det. Skal tatovere det norrøne ordet for familie i eldre futhark runeskrift mellom skulderblada og nedover. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Det høres likevel ut som en ganske stor tatovering. Har du noe bilder eller lignende som du har lyst å vise? Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Tatovering snart Første tattisen? I såfall bør du glede deg Stemmer! Både gledar og gruar meg Blir veldig spennande å sjå korleis den blir, skal ha den langs ryggraden, så kjem vell til å vere litt smerte involvera. Men det er vell litt av sjarmen? Håper ikke du tatoverer noe som vil se utrolig teit ut om noen år. Tvilar sterkt på det. Skal tatovere det norrøne ordet for familie i eldre futhark runeskrift mellom skulderblada og nedover. Dette vil ikke se utrolig teit ut om noen år, men med en gang. 5 Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 (endret) Jauda, blir ganske stor, med tanke på at eg skal ha ein viss størrelse på bokstavane. Vovel: Du hadde kanskje ein typisk Fritzel familie? Du har ingen som helst aning om kvifor eg vil ha tatoveringa, og uansett er tatovering smak og behag. Familie betyr meir for meg enn andre ting her i verden, og det er grunnen til at eg ynskjer den tatoveringa. Endret 28. mars 2011 av Ondskap Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Vowels daaa! Skal ikke vi ta oss en tribal sammen? Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Unnskyld Er lett med på tribal. Tribalgjengen, keepin' the streets safe since 2011 Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Nå har jeg 9999 innlegg. Burde jeg stoppe å poste i andre deler av forumet enn OT-trådene der postcounten ikke går oppover? 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå