Mchansern Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Jeg flyter på en bølge. Ingenting kan stoppe meg, alt går min vei. Alt er herlig. Jeg elsker livet. Lenke til kommentar
Wakarimasen Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Jeg flyter på en bølge. Ingenting kan stoppe meg, alt går min vei. Alt er herlig. Jeg elsker livet. Amen To That Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Jeg flyter på en bølge. Ingenting kan stoppe meg, alt går min vei. Alt er herlig. Jeg elsker livet. Amen To That Ja, lenge siden jeg har hatt akkurat den perfekte følelsen. Nirvana. #winning Lenke til kommentar
chokke Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Effektive nettbutikker . 2 Lenke til kommentar
Wakarimasen Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Jeg flyter på en bølge. Ingenting kan stoppe meg, alt går min vei. Alt er herlig. Jeg elsker livet. Amen To That Ja, lenge siden jeg har hatt akkurat den perfekte følelsen. Nirvana. #winning Hatt den følelsen i snart 2 år jeg, gruer meg allerede til jeg lander Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 At min mor ikke klikket vegg i mellom når jeg fortalte om at jeg har begynt å prøvekjøre biler og tenker å kjøpe min egen. "Hvorfor vil du ikke heller ha Audi?" fikk jeg høre når hun fikk se Volvoen :!: Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Audi... AUDI. Da kan man like så godt kjøpe fast plass på verkstedet. 2 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Plutselig fikk jeg billetter til Top Gear også. Jaja, får se hva som foregår der. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 (endret) Audi... AUDI. Da kan man like så godt kjøpe fast plass på verkstedet. Mja jeg vil ikke gå så langt, men jeg vet at det er en god del problemer med eldre Audier. Det kan like godt være like mye problemer med en bil som bare har gode skussmål på driftsikkerhet. Man vet aldri hvordan en bruktbil er behandlet. Personlig velger jeg ikke Audi med tanke på delepriser. Endret 24. mars 2011 av Amberlamps Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Litt overdrivelser må være lov Blir nok Toyota på meg. Plast, men billig plast som holder seg. 2 Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Litt overdrivelser må være lov Blir nok Toyota på meg. Plast, men billig plast som holder seg. Har sett på Toyota også, men jeg tenker at jeg ikke kan synke så dypt. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Hehe, litt enig, men er ikke akkurat rik om dagen. Tenkte meg en volvo v70 eller noe i den duren, men det er litt for dyrt for meg. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Frampå vetteren stundom han tenkte: Gjev eg var i eit varmare land! Men når vårsol i bakkarne blenkte, fekk han hug til si heimlege strand --- Er eit ekstremt herlegt vêr ute om dagane. Er utruleg kva ein sol kan gjere på humøret. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Jeg vil har gammal WV om et par år Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Jeg vil har gammal WV om et par år Uttales vålksfagen? 1 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Jeg vil ha en bil sånn som den i tomme tønner med fleshlight der man skulle putte bensinen 2 Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 At jeg fikk 4/5 på en fremføring, at jeg føler det gikk skikkelig bra på en prøve (for en gangs skyld) og at jeg fikk fri siste timen idag Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Får ikke igjen noe på skatten (ikke det at jeg betalte noe heller). Jeg så forresten min første selvangivelse igår. Vi sier at alt var korrekt utfyllt. Ingen utgifter. Masse inntekter. Thats how i roll. Me like. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå