Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det faktum at jeg gleder meg til å dra på jobb hver dag er ikke ille.

Jobbet ikke du med flybestillinger?

 

Jobber med både privatfly og rutefly!

 

Da må det være det sosiale som gjør at du gleder deg. Jeg kan ikke tenke meg at selve jobben er særlig spennende. :)

 

Jeg jobber i en byggevareforretning. I perioder har vi ganske lite kunder (men kundene som er der, kjøper store ting som kjøkkenløsninger og lignende, så ting går fortsatt rundt), og da må jeg innrømme at det er en kjedelig arbeidsplass. Men jeg trives likevel veldig godt fordi det er så mange kule folk der og vi finner på masse tull. ;)

Lenke til kommentar

Det faktum at jeg gleder meg til å dra på jobb hver dag er ikke ille.

Jobbet ikke du med flybestillinger?

 

Jobber med både privatfly og rutefly!

 

Da må det være det sosiale som gjør at du gleder deg. Jeg kan ikke tenke meg at selve jobben er særlig spennende. :)

 

Tja, begge deler. Jeg flyr en del og jeg elsker å fly. Kollegaene er veldig hyggelige osv. så det er jo også et stort pluss.

 

Men jobben er i grunn dritspennende for folk som er interessert i fly. Men andre synes vel det å snakke om fly dagen lang ikke er optimalt :)

Lenke til kommentar

Jeg er over gjennomsnittet interressert i fly, men eneste erfaringen jeg har med reisebestillinger er såkalle booking-assistenter i førstegangstjenesten, og deres jobb går mer eller mindre ut på å sitte på en PC og bestille noen hundre flybilletter hver dag. Med andre ord, ganske repetitivt og kjedelig. Trodde din jobb kanskje var noe lignende.

 

Hvorfor flyr du egentlig? Er du med som guide eller lignende? Må forresten si at jeg også elsker å fly, siste året har jeg flytt bergen-oslo et par ganger i måneden, og elsker det fortsatt! Er så digg å kjenne aksellerasjonen under take-off og se at ut vinduet at man løftes opp til skyene. :)

 

Er også glad i mitt Bose QC3 headset som fungerer helt fantastisk på flyreiser.

Endret av Zeke
Lenke til kommentar

Jeg er project manager så jeg er ingen reisebestiller som sitter å bestiller førti-tusen billetter hver dag nei. Jeg har vært reiseguide flere ganger ja, senest i India i Februar.

 

Jobben min består i ganske mange elementer faktisk. Orker ikke ramse opp alle her, men nok å gjøre og veldig variert. Alt fra regnskap til vanlig reisebestilling til guiding.

 

Jeg må skaffe meg et ordentlig headset ja.

Endret av Mchansern
Lenke til kommentar

Søkt universitet til neste år og får så og si garntert plass. Skal snart søke hybel. Blir ufattelig deilig å flytte hjemmefra.

 

Min mor dreper meg om jeg ikke søker lokalt...

 

Gjør meg glad at jeg har begynt å se etter egen bil! Fikk høre av min far at jeg hadde en ufattelig dårlig smak og at han skulle tro jeg var en daukjedelig familiefar :p Stasjonsvogn og automat, forhåpentligvis sammen med lyst interiør og treverk! MMmm

Lenke til kommentar

Egil klatrer ut av buret. Egil er en godt voksen hetterotte. Rimelig stor gutt. Så; Egil klatrer ut av buret, trasker diskret ned armen min, klatrer opp på bordet, hopper oppi pop-cornbollen, fyller trynet med pop-corn og løper tilbake til buret. Dette gjør han selvfølgelig kun hvis jeg ikke ser på han, fordi han vet når han blir iaktatt.

 

Egil er så søt :love:

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Egil klatrer ut av buret. Egil er en godt voksen hetterotte. Rimelig stor gutt. Så; Egil klatrer ut av buret, trasker diskret ned armen min, klatrer opp på bordet, hopper oppi pop-cornbollen, fyller trynet med pop-corn og løper tilbake til buret. Dette gjør han selvfølgelig kun hvis jeg ikke ser på han, fordi han vet når han blir iaktatt.

 

Egil er så søt :love:

Ser det for meg :!: :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...