n4w Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 At det blir PC på meg i morgen. Selvom jeg skulle fått den i dag. Men min mor hadde ikke tid til å hente den idag. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 At det ikke er lenge igjen til jeg er 18 år, ikke lenge igjen til lappen på bil og at det ikke er lenge igjen til sommer Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Aaahh... Bilkjøring om sommeren. Vann i min munn Gleder meg allerede. Har tjuvstartet litt da. Kjører til tider tundt med takluken helt oppe, og vinduet rullet ned. Er så digg!! Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Hadde egentlig spansk heldags i dag, men siden læreren er sykmeldt over en lengre periode, og skolen ikke har fått tak i vikar, ble det omgjort til en fagdag. Skikkelig chill dag, tre timer gikk med til å gjøre lette, små oppgaver, og en time gikk med til isspising og slacking i gangen. ^^ Lenke til kommentar
GeO Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 At jeg ble oppringt i stad med tilbud om å stifte abonnement på Adresseavisen. Normalt ville dette kvalifisert til en viss annen tråd her inne, men han som ringte meg hadde så artig nordtrønderdialekt at jeg faktisk ble glad og munter av det. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Høre på Jokke i bra vær. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Å ha huset helt for seg selv ei stund. Avataren og signaturen din får meg i litt godt humør faktisk. Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Haha, takk, Lefse, nå ble jeg glad også. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Glad over at eg er med kjæresten nå, og at eg berre har rundt 1 mnd igjen på skulen før sommaren. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) At det er ca 6 uker til jeg går ut av ungdomskolen og begynner et helt nytt liv på enten vestlandet eller i Telemark Internatskole blir digg! Edig: Hmm, et nynorskord hadde sneket seg inn, ikke bra... Endret 6. mai 2008 av Aleksmyy Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Ti dager til kjæresten kommer nedover. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Når ei jente spør meg om jeg har begynt å bruke brunkrem^^ Har tydligvis fått litt farge Lenke til kommentar
Korka Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Nugatti skal på brødskiva, ikke i trynet Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Enig, men poenget var at jeg ikke bruker brunkrem, men hun trodde det siden jeg hadde fått farge. Gutter som bruker brunkrem er noe av det værste som finnes... Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Når ei jente spør meg om jeg har begynt å bruke brunkrem^^ Har tydligvis fått litt farge Hahahaha. Samme her :!: Var ei jente i niende som kom bort og sa noe alá "Hæjjeguuud, bruker'u BRUNKREM? JÆVLA femi'a!" Jeg så dumt på hu, og sa rolig "Det er naturlig, jenta mi. Det er noe som heter det og." Episk Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Hehe^^ Var noe av det samme her. Fikk en fin følelse etter det^^ Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Eeeeh... begynner å få syk t-skjorte skille... -_- Brunere enn jentene med brunkrem på en uke, prøv solaaaaaa! XD Lenke til kommentar
Ulriksen Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Radioresepsjonen, mye nyttig du kan lære der! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå