Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad

Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei! Jeg fant denne videoen i Se hva vi fant på internett-artikkelen til nettavisen.no:

Den gjorde meg utrolig glad.

Ellers er det godt å tenke på at jeg er 4000 kroner fra å ha 100 000 kroner på sparekonto. :w00t:

Gleder meg til neste lønning. :p

Endret av notalive
  • Liker 5
Lenke til kommentar

«I think we are obsessed with getting people to college.» ... videre: «Human communities depend upon diversity of talent, not a singular conception of ability.» ... mer: «…but she (hans kone) disappears for hours on end. You know this if you do something you love, an hour feels like five minutes. If you ought doing something that doesn't resonate with your spirit, five minutes feels like an hour.»

Resten:

http://www.youtube.com/watch?v=r9LelXa3U_I

Sir Ken Robinson om skole, samfunn, konformitet og framtida. Dette er helten min og gjør meg veldig glad. Finner du ikke din plass i samfunnet og vil ikke følge strømmen, hør på Robinson og følg hjertet ditt. :)

• Liker 2
Lenke til kommentar

Ellers er det godt å tenke på at jeg er 4000 kroner fra å ha 100 000 kroner på sparekonto. :w00t:

Gleder meg til neste lønning. :p

Det er en digg følelse vet jeg :thumbup:

Helt fantastisk! Jeg trodde ikke det var så lett å spare som det det er. Dog verken røyker, snuser eller drikkker jeg(vel, drikker litt :p ) eller kjører bil, så det hjelper litt. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...