Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeff Dunham er ikke morsom i det hele tatt. Skjønner ikke at folk gidder å dra på show med han i det hele tatt. :(

Det er godt at folk er forskjellige, syns du ikke? Tenk om alle hadde dine meninger, da ville de ikke vært spesielle i det hele tatt

 

Hadde alle hatt mine meninger hadde verden vært et bedre sted og jeg hadde sluppet å irritere meg over folk som ikke har samme meninger som meg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeff Dunham er ikke morsom i det hele tatt. Skjønner ikke at folk gidder å dra på show med han i det hele tatt. :(

Det er godt at folk er forskjellige, syns du ikke? Tenk om alle hadde dine meninger, da ville de ikke vært spesielle i det hele tatt

 

Hadde alle hatt mine meninger hadde verden vært et bedre sted og jeg hadde sluppet å irritere meg over folk som ikke har samme meninger som meg.

 

Da kunne du irritert deg over deg selv istedet ...

Lenke til kommentar
21.20: Mer om kraftledningen som skal gjenopprette kjølesystemene i Fukushima-anlegget: Talsmannen for Tepco, Naoki Tsunoda, sier at ledningen snart er komplett og at ingeniører har tenkt å teste den så fort som mulig.

 

Gjør meg glad at jeg hadde rett. Jeg visste det ikke kom til å bli noe nedsmeltning, moderne kjernekraftverk er altfor sikker.

 

 

De må stenge kraftverket, det vet jeg, men Fukushima-reaktorene var litt gamle i utgangspunktet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...