Alliha Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Firefox 4 RC. ååååå den er så rask. Pluss at den ser bedre ut! Eller.. Den ser jo stort sett ut som Chrome. Oooog den har fått funksjonar stort sett som Chrome... MEN det er firefox! Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 "Sendingen er innlevert til terminal og videresendt 09.03.2011 18:25 0024 OSLO" "Sendingen er ankommet terminal og blir videresendt 10.03.2011 10:37 1714 SARPSBORG" Kom igjen, min kjære søte saftige pakke, bare en by unna. Du som bor på Kråkerøy, rite? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Da så, er en annen her inne som bodde der da Lenke til kommentar
Geeek Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Kråkerøy. Det gjør meg glad. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Er du fra Fredrikstad/Kråkerøy da eller? :!: Hvaler gjør meg glad Kommer til å bli en del mer frihet denne sommere. Moped og lov til å kjøre en større og raskere båt. Lenke til kommentar
Geeek Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Er fra og bor på Kråkerøy, ja. Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 En liten dæsj med flaks og stor kebab, da er verden god Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Melissa gjør meg glad. Jeg regner med at du mener Melissa Wiik, damelandslagsfotballspilleren som er sammen med Peter Kovacs? Seriøst, var Kovacs det beste hun fant? Men nei, snakker ikke om Melissa Wiik. Finnes nok av andre Melissaer også. Lenke til kommentar
greiven Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Det nye albumet til Big Bang! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Firefox 4 RC. ååååå den er så rask. Pluss at den ser bedre ut! Eller.. Den ser jo stort sett ut som Chrome. Oooog den har fått funksjonar stort sett som Chrome... MEN det er firefox! Noe som betyr at den trolig er proppet av sikkerhetshull. Når det samtidig er RC, så sitter du å surfer på en virusbombe. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Eg er stort sett veldig forsiktig, generelt sett. Pluss eg har antivirus som er sikkert nok. Sjansen er liten. I'm behind 7 proxies! Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Ny episode av The Apprentice og hamburger med stekt egg på! Lenke til kommentar
Coa Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Bestemt meg for å være russ, blir trolig med i russebil og bestilt billetter til russetreff. Jeg har og søkt på universitet til neste år. Blir helt fantastisk å flytte hjemmefra. Litt tråkigt at jeg kommer til å måtte leve som en raka fant, men hva gjør man ikke for å få utdanning slik at man er kvalifisert til en jobb med en diffus tittel? Deilig å få utrettet noe for en gangs skyld. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Noe som betyr at den trolig er proppet av sikkerhetshull. Når det samtidig er RC, så sitter du å surfer på en virusbombe. Med RC er et hvilket som helst programvare nesten ferdigutviklet. Sikrere i motsetning til alpha eller beta. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 (endret) Jeg tror ikke på sikkerhetshull. Noe galt kommer aldri til å skje. Jeg kan bruke browseren med flest "sikkerhetshull" i hele verden, og fortsatt leve i velstand til jeg blir 90. Informasjon er jo bare informasjon. Jeg kommer ikke til å slutte å eksistere bare fordi noen f.eks stjeler den elektroniske identiteten min. Og jeg driter hardt i hele dritten, for jeg er kjempesur! Det er faktisk litt godt å være i sånn "jeg gir faen i alt"-humør som jeg er nå. Bare ikke hver dag. Endret 10. mars 2011 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Om dette viser seg å stemme, Stoltenberg ikke har noen flere ess i erme og Lofoten, Vesterålen og Senja slipper konsekvensutredning, ja da blir det fest i morgen! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Noe som betyr at den trolig er proppet av sikkerhetshull. Når det samtidig er RC, så sitter du å surfer på en virusbombe. Med RC er et hvilket som helst programvare nesten ferdigutviklet. Sikrere i motsetning til alpha eller beta. Tenkte i hovedsak fordi det var Firefox! Men RC er fortsatt ikke like gjennomgått som Chrome-browseren. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Trenger ikke en sikker browser, staten tar jo seg av all overvåkning uanz. 2 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Trenger ikke en sikker browser, staten tar jo seg av all overvåkning uanz. lol er jo bare å slette loggen i internet explorer da. Staten finner ikke ut av det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå