Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad

Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Sendingen er innlevert til terminal og videresendt 09.03.2011 18:25 0024 OSLO"

"Sendingen er ankommet terminal og blir videresendt 10.03.2011 10:37 1714 SARPSBORG"

Kom igjen, min kjære søte saftige pakke, bare en by unna. :w00t:

Du som bor på Kråkerøy, rite? :p

Lenke til kommentar

Melissa gjør meg glad. :love:

Jeg regner med at du mener Melissa Wiik, damelandslagsfotballspilleren som er sammen med Peter Kovacs?

Seriøst, var Kovacs det beste hun fant? :lol:

Men nei, snakker ikke om Melissa Wiik. Finnes nok av andre Melissaer også. :wee:

Lenke til kommentar

Firefox 4 RC. :love:

ååååå den er så rask. :love:

Pluss at den ser bedre ut!

Eller.. Den ser jo stort sett ut som Chrome.

Oooog den har fått funksjonar stort sett som Chrome...

MEN det er firefox! :love:

Noe som betyr at den trolig er proppet av sikkerhetshull. Når det samtidig er RC, så sitter du å surfer på en virusbombe.

Lenke til kommentar

Bestemt meg for å være russ, blir trolig med i russebil og bestilt billetter til russetreff.

Jeg har og søkt på universitet til neste år. Blir helt fantastisk å flytte hjemmefra. Litt tråkigt at jeg kommer til å måtte leve som en raka fant, men hva gjør man ikke for å få utdanning slik at man er kvalifisert til en jobb med en diffus tittel?

Deilig å få utrettet noe for en gangs skyld.

Lenke til kommentar
Noe som betyr at den trolig er proppet av sikkerhetshull. Når det samtidig er RC, så sitter du å surfer på en virusbombe.

Med RC er et hvilket som helst programvare nesten ferdigutviklet. Sikrere i motsetning til alpha eller beta.

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke på sikkerhetshull.

Noe galt kommer aldri til å skje. Jeg kan bruke browseren med flest "sikkerhetshull" i hele verden, og fortsatt leve i velstand til jeg blir 90.

Informasjon er jo bare informasjon. Jeg kommer ikke til å slutte å eksistere bare fordi noen f.eks stjeler den elektroniske identiteten min.

Og jeg driter hardt i hele dritten, for jeg er kjempesur! :D

Det er faktisk litt godt å være i sånn "jeg gir faen i alt"-humør som jeg er nå.

Bare ikke hver dag.

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar

Med RC er et hvilket som helst programvare nesten ferdigutviklet. Sikrere i motsetning til alpha eller beta.

Tenkte i hovedsak fordi det var Firefox! :wee:

Men RC er fortsatt ikke like gjennomgått som Chrome-browseren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...