Pubé Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 At jeg er i bli-kjent-fasen med en awesome person Bare du ikke finner ut at denne personen ikke er så awesome likevel når dere blir bedre kjent, er jo detta bra Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 what the shit is this fuck? Sexual intercourse. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 http://www.ted.com/talks/clifford_stoll_on_everything.html 18 minutt vel verdt! Sprøere kar skal man lete lenge etter! Genial fyr. Sånne foredragsholdere bør det være fler av. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 PENIS GOES WHERE? PENIS DOESN'T GO ANYWHERE UNLESS THIS BIG 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 No, it has to be at least this big 2 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 http://www.ted.com/talks/clifford_stoll_on_everything.html 18 minutt vel verdt! Sprøere kar skal man lete lenge etter! Genial fyr. Sånne foredragsholdere bør det være fler av. Den fyren der er... gærn... Svært underholdende og. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Gratulere med dagen nesten-voksen. Voksen, hva snakker du om? En annen ting som gjør meg utrolig glad; FIKK LAPPEN I DAG :D Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Gratulere med dagen nesten-voksen. Voksen, hva snakker du om? En annen ting som gjør meg utrolig glad; FIKK LAPPEN I DAG :D gratulerer Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 En annen ting som gjør meg utrolig glad; FIKK LAPPEN I DAG :D pfft, jeg får da kvitteringen hver eneste gang jeg er å handler. Ingenting stort. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Gratulere med dagen nesten-voksen. Voksen, hva snakker du om? En annen ting som gjør meg utrolig glad; FIKK LAPPEN I DAG :D gratulerer Takker En annen ting som gjør meg utrolig glad; FIKK LAPPEN I DAG :D pfft, jeg får da kvitteringen hver eneste gang jeg er å handler. Ingenting stort. Morroklumpen... Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Fryder meg over all pesen Høyre nå får for DLD. Holmenkollåsen-kaksene vinner ikke valget nei 2 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Er alltid noen andre politikere som vil fucke opp landet vårt selv om akkurat det avskummet ikke får noen makt. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 http://www.ted.com/talks/clifford_stoll_on_everything.html 18 minutt vel verdt! Sprøere kar skal man lete lenge etter! Fargerik, eksentrisk, og vittig kis. TED.com er elsk. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Er alltid noen andre politikere som vil fucke opp landet vårt selv om akkurat det avskummet ikke får noen makt. Ja sant nok... husker jo hvordan Bondevik II regjeringen oppførte seg slik at folk ble misfornøyde, det var jo derfor de rødgrønne kom til makta. Men nå har jo de også klart å rote det til i stor grad nå. At det går an. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 At jeg ENDELIG skal til Bergen!!!!!!! Neste helg blir konge! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Desire HD i posten nesteuke . Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 At jeg ENDELIG skal til Bergen!!!!!!! Neste helg blir konge! Alt som skjer i Bergen er helt konge Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 At jeg ENDELIG skal til Bergen!!!!!!! Neste helg blir konge! Alt som skjer i Bergen er helt konge Mange Taylor Swift-fans er uenige med deg. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 (endret) Skjer sikkert heftigere ting på Garage enn Swift konserten i Oslo lololol Endret 10. mars 2011 av ☭ FTW ☭ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå