Diskutant Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Så sant! Drikker egentlig veldig lite brus selv, men jeg har hatt en liten periode nå, der jeg drikker litt mer brus enn vanlig. Jeg er generelt svært billig i drift. Jeg spiser billig, kjøper aldri drikkevarer, har ingen uvaner lenger og kjøper ikke alkoholvarer. [pirke pirke] Snuser eller røyker du? Andre avhengigheter som koster penger? [/pirke pirke] Lenke til kommentar
Mikaeru Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 (endret) Same her! ta'n! Endret 9. mars 2011 av Mikaeru Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 (endret) Alle de pengene jeg ikke sparer på å leve livet som jeg vil. Har jeg lyst på noe, så kjøper jeg det. Det er forskjell på å forvalte penger, og la dem støve ned. Forskjellen er at jeg nå har nok penger på konto til å kunne leve lukrativt i USA, mens mine klassekompisser som lever på Red Bull, snus og sprit, knapt har nok til å leve på her i Norge. Det er fordi jeg har spart til denne turen. Jeg er ikke gjerrig, jeg liker bare å kjøpe få og dyrt, istedet for billig og mye. Endret 9. mars 2011 av Gavekort Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 (endret) Alle pengene jeg sparer.. hele tiden, jeg bruker sjeldent pengene mine i det hele tatt. med jeg overdrev nok litt her. Endret 9. mars 2011 av Tsjuden Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 (endret) Alle pengene jeg sparer.. hele tiden, jeg bruker sjeldent pengene mine i det hele tatt. Bra! Jeg har aldri beskyldt deg for å sløse, men pekte ut hva jeg ikke sløste pengene mine på. Endret 9. mars 2011 av Gavekort Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Jeg sløser hele tiden. Jeg trives meget godt med det. 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Godt! klokker gjør meg glad. ikke sånn GLAD-glad, men klokker er fine Mchansern ninjapostet foran meg Lenke til kommentar
aGal Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 (endret) Jeg sløser og sparer samtidig. Herlig å bo i Norge! (so far) EDIT: Er hel norsk sånn btw da (so far) kan tolkes litt annerledes. Endret 9. mars 2011 av aGal Lenke til kommentar
Wakarimasen Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 At jeg kjører livet mitt i dass fordi jeg er forelska. OG JEG ELSKER DET! 2 Lenke til kommentar
Gayatri-mantra Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 - At jeg klarte prøvegraderingen i aikido og får gradere meg om to uker. - At jeg drar til Japan om under en måned. - Musikk - Godt selskap - Gode venner - En god sigar på sommeren. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 At jeg er i bli-kjent-fasen med en awesome person Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Sixty Symbols Fantastisk link! Hva varmer vel bedre enn bablingen til distrée professorer? 1 Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 (endret) I'm serious. ... HULLABALLOOOOZA Fra spøk til alvor, britiske, distrée professorer er elsk. Endret 9. mars 2011 av Dermuszdel 2 Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 lol i dunno im just a female scientist Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 what the shit is this fuck? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 http://www.ted.com/talks/clifford_stoll_on_everything.html 18 minutt vel verdt! Sprøere kar skal man lete lenge etter! 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå