Amberlamps Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Av nyskjerrighet.. er dette jenta du mannet deg opp til å prate med her om dagen? Hvis ja; FAEN SÅ BRA Nei, hun kan dra til helvette. 8 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Av nyskjerrighet.. er dette jenta du mannet deg opp til å prate med her om dagen? Hvis ja; FAEN SÅ BRA Nei, hun kan dra til helvette. Hehe! Kjærlighet i et nøtteskall! Den ene dagen er hun verdens beste, den andre dagen så hater man personen! 1 Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Av nyskjerrighet.. er dette jenta du mannet deg opp til å prate med her om dagen? Hvis ja; FAEN SÅ BRA Nei, hun kan dra til helvette. :DDDDDDD Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Fy f, du aner ikke hvor misunnelig jeg er. Da billettene kom ut, hadde jeg ikke penger og fikk ikke kjøpt. Noen dager senere var de utsolgt... Prøvd å sjekke alternative løsninger, men de tar ekstreme priser. Svartebørs sucks. Og hun var i Oslo i stad da jeg var der også. ER DET MULIG. Var der og shoppet, og så på Twitter senere at hun hadde lagt ut bilde da hun sto ved Aker Brygge. Omg omg omg. Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Unormale tendenser ift. Swift her.. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 18 motherfucking years, motherfuckers! 2 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Gratulere med dagen nesten-voksen. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Matte tentamen gikk sånn passe bra Vi slipper tysk i morgen Bensinprisen var 13.37 når jeg gikk hjem En jente smilte til meg. Og jeg er generelt glad i dag. 4 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 http://www.dagbladet.no/2011/03/09/nyheter/royking/roykeloven/barn_and_hjelm/helse/15744440/ 2 Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 At jeg har bestilt billetter til Paris:D Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Bigbang's nye plate Epic Scrap Metal Kan høres her: http://open.spotify.com/album/2PQstH1f5GDCxZFcALanWF (For Spotify brukere). Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Halvliter med iskald Mad Croc Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Alle de pengene jeg sparer på å kjøpe vanlig brus, istedet for energidrikker. 1 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Alle dei pengane eg sparar på å ikkje kjøpe brus. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Alle de pengene jeg sparer på å kjøpe vanlig brus, istedet for energidrikker. Alle de pengene jeg sparer på å drikke vann, istedet for brus. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 alle de pengene jeg sparte på å få penger av mamma til å kjøpe energidrikk Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Alle de pengene jeg IKKE sparer når jeg kjøper brus, øl, snus og alt annet digg. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Så sant! Drikker egentlig veldig lite brus selv, men jeg har hatt en liten periode nå, der jeg drikker litt mer brus enn vanlig. Jeg er generelt svært billig i drift. Jeg spiser billig, kjøper aldri drikkevarer, har ingen uvaner lenger og kjøper ikke alkoholvarer. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Den nye klokka mi! Suunto X-Lander Military Edition Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Alle de pengene jeg ikke sparer på å leve livet som jeg vil. Har jeg lyst på noe, så kjøper jeg det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå