NothinDoin™ Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Vet ikke helt om jeg skal være glad eller sur, men nå lukter sengen min sjokomelk ihvertfall 1 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Det er awesome. Skulle ønske min seng lukta sjokomelk. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Eg hadde vore glad for ein time eller noko, før lukta blir ring. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Da bare heller du litt fanta på puten før du legger deg. Problem solved. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Jammen då blir det så vanskeleg å stå opp medan du heng fast i det størkna klisset. 1 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 IS THIS REAL LIFE, OR IS THIS JUST FANTA SEA!? 2 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Glad: Regn! Trist: Senga mi lukter ikke sjokolademelk Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 IS THIS REAL LIFE, OR IS THIS JUST FANTA SEA!? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 I så godt humør som jeg er nå har jeg ikke vært siden lørdag, og det er ikke ofte jeg er i så godt humør Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 (endret) Glad: Regn! Trist: Senga mi lukter ikke sjokolademelk Ikke min heller lengre, nå lukter den nytt sengetrekk edit: Nytt sengetrekk, ikke lytt sengetrekk :\ Endret 8. mars 2011 av NothinDoin™ Lenke til kommentar
Grand Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 at dagbladet ikke skriver om paradise hotel og annent viss vass og treninga går som aldri før nå Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Sytt nengetrekk? ?kkertegnen ttyS Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 At mitt italienske mentholbarberskum gir meg en fantastisk følelse når skjegget er nytrimmet Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 negerneger syt? negerneger neger? 2 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 saft suse, jaggu sa jeg smør! Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 (endret) Foreldrene mine! Trodde de skulle klikke når jeg sa til dem at jeg planla å skaffe meg billetter til Swift konserten som er imorgen og kjøre bort til Oslo som tar 7 timer, og et stykke hjemover til hytta etter konserten. "Null problemos, her har du bankkortet!" Jeg pleier å ha mer vanskeligheter hvis jeg bare skal en tur til butikken! Mer overraskende er at jeg drar med ei jente de aldri har hørt om... "ok, kos deg". Ikke nok med det så fikk jeg ha Volvoen bort slik at jeg har litt krefter til å komme meg frem, sikkerhet og ikke minst ADAPTIV CRUISECONTROLL! SER FREM TIL MORGENDAGEN Endret 8. mars 2011 av Amberlamps 3 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Av nyskjerrighet.. er dette jenta du mannet deg opp til å prate med her om dagen? Hvis ja; FAEN SÅ BRA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå