Gavekort Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Skole på Søndager. Nei, jeg er ikke ironisk! Det er ganske greit å sitte med andre og jobbe med det man føler for, ta igjen fag og forberede seg til universitetet. Det er stille her, jeg får til å jobbe og jeg har kaffe i massevis. 1 Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Var på min første fest igår, hadde egentlig forventet at alt skulle gå til helvette og at jeg skulle få angstanfall. Isteden ble det den beste kvelden i mitt liv! 2 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Opprydning i mine innlegg! Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Oh boy oh boy oh boy oh boy! Tror aldri jeg har vært så glad for akkurat *det* før, jeg. Men glad gjør det meg ihvertfall. Jeg vet hva hun snakker om, det vet ikke dere. Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Å bli vekket av myke lepper og en leken tunge på brystvortene. Og varme, myke, sterke hender på innsiden av lårene 4 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Tanken på at jeg skal bake boller i dag! Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Å bli vekket av myke lepper og en leken tunge på brystvortene. Og varme, myke, sterke hender på innsiden av lårene Profilen din sier "Kjønn: Not Telling", men likevel kommer du her og snakker om noen tilgriser brystvortene dine med spytt og slim. Enten er du jente eller transseksuell. Hva er da poenget med "Not Telling"? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Det var ikke det som var poenget med posten hans, Mchansern. 1 Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 (endret) Å bli vekket av myke lepper og en leken tunge på brystvortene. Og varme, myke, sterke hender på innsiden av lårene Profilen din sier "Kjønn: Not Telling", men likevel kommer du her og snakker om noen tilgriser brystvortene dine med spytt og slim. Enten er du jente eller transseksuell. Hva er da poenget med "Not Telling"? Jeg er jente, og det har aldri vært en hemmelighet. Jeg har rett og slett bare ikke lagt inn noe informasjon på profilen, og jeg går dermed ut ifra at "not telling" er standardinnstillingen. Ble du sint? Endret 6. mars 2011 av cricket Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 LOL, nei, ble nok ikke sint. Det var nok mer humor i posten min enn det var sinne. Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Jeg skal innrømme at jeg noen ganger har skrevet lignende poster der jeg har unnlatt å si rett ut hvilket kjønn jeg er fordi det er småmorsomt når folk automatisk går ut fra at jeg er gutt/mann og får stygge bilder i hodene sine Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Stygge? Langt i frå. :3 Fastelavensboller gjer meg veldig glad! Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Stygge? Langt i frå. :3 :!: 1 Lenke til kommentar
Simen78 Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Dagens første kaffekopp gjør meg alltid glad Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Jeg skal innrømme at jeg noen ganger har skrevet lignende poster der jeg har unnlatt å si rett ut hvilket kjønn jeg er fordi det er småmorsomt når folk automatisk går ut fra at jeg er gutt/mann og får stygge bilder i hodene sine Hahahahaha, genialt. Jeg er dessverre ikke kvinne, så jeg kan ikke gjøre det der, late som man er ett annet kjønn på nettet er bare idiotisk, så det gjør jeg heller ikke. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Jeg vet hva hun snakker om, det vet ikke dere. Dere pult ellerno? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Northug gjør meg glad. For en mann... FOR EN MANN 2 Lenke til kommentar
kans Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 NORTHUG VINNER IGJEN !!!! FOR ET BEIST ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå