Reeve Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Nei, han er sin far, jeg husket bare feil. Hadde han vært sin egen bestefar hadde han ikke hatt junior-tittelen, men Petter Northug og Petter Northug Den Tredje. 1 Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Nå blir jeg bare forvirra. Tror jeg gir opp det å forstå Petter Northug (jr.) greia jeg. 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Det blir som med Harald Heide Steen og alle andre jr. De fleste dropper å si "jr." fordi det tar lang tid og er stress. Skal man derimot presisere at det er sønnen det er snakk om, sier man jr. Du sier "Petter Northug vant spurten igår". Det er fordi man vet at det ikke er faren hans det er snakk om, det er åpenbart. Du sier "Jeg møtte Petter Northug jr. på gata igår". Det er fordi det er mulig at du fortsetter setninga med "han var trist og lei seg fordi faren hans forlatte jorden idag.", eventuelt fortsetter du setninga "han vant spurten. Mulig å forstå etter min fantastiske forklaring? Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Han troller, jeg tuller og du biter på, dessverre. Lenke til kommentar
Shifty Powers Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Igor Presnyakov http://www.youtube.com/watch?v=IeVsHYVoFxY&feature=related Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Han troller, jeg tuller og du biter på, dessverre. *flau* Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Han troller, jeg tuller og du biter på, dessverre. High five! Lenke til kommentar
Roger865 Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Taylor Swift! Jesus, jeg er in love. Jeg ser Taylor og høyner med Therese Johaug! 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Hvorfor like kvinner som du aldri kan få? Sparer du gleden til noen du virkelig har en sjanse på, så kan jeg love deg instant win! 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Therese Johaug er singel og skal bli min. 8 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Hvorfor like kvinner som du aldri kan få? Sparer du gleden til noen du virkelig har en sjanse på, så kan jeg love deg instant win! Jeg har kjæreste, lol 2 Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Gode gud, David Barnes maler portretter for 1000 kroner! http://www.etsy.com/listing/68673269/one-of-a-kind-hand-painted-portraits Jeg vil ha. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Hvorfor like kvinner som du aldri kan få? Sparer du gleden til noen du virkelig har en sjanse på, så kan jeg love deg instant win! Sier du at jeg ikke har sjans på Taylor Swift? Noe du har sett i stjernene eller? Astrologistudenter azz. 5 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Jeg har kjæreste, lol Da har du og jeg to svært forskjellige verdier. Sier du at jeg ikke har sjans på Taylor Swift? Noe du har sett i stjernene eller? Astrologistudenter azz. Jeg trengte ikke å se langt. Gjør meg glad over at jeg hadde en utrolig tøff drøm. Nesten så tøff at den kunne blitt skrevet ned. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Therese Johaug . Naboen hos fattern Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Therese Johaug er singel og skal bli min. åååhhh. Nå, om mulig enda mer. Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Å våkne i bakfull og vite at det bare er lørdag. Samtidig som det er vinterferie, og jeg får ny bil på mandag. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 The Allman Brothers Band 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Outlook mailprogram. Genialt fra ende til annen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå