aGal Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Petter Northug jr. sin såkalt "arrogante" måte å gå i mål på! Jeg sier bare; Overlegent! Kem e kongen? Jo, det er Petter det! 2 Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Petter Northug jr. Wat? Har Petter Northug en sønn? Nei, men han har en far. Goddamnit! Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Digger holdningen til Petter. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Han her: Hva er det med norske skiløpere og ujevne tenner? Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Barskinger har ikke tid til å jåle med tennene sine. 1 Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Fra avstemning på nettsiden til Expressen: Merk det absolutte fravær av et "nei"-alternativ. :!: 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 BarneskiREINN!! Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Litt sent ute, men skal le litt til.. Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Fant 200kr i dag! Det leverte du vel inn til politiet så du får finnerlønn når noen kommer og henter pengene sine. Pøh, finneren er vinneren, men hvis det hadde vært en lommebok hadde saken vært annerledes! Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Nei, men han har en far. Goddamnit! Men hvordan er det da mulig at han er både Petter Northug og Petter Northug Jr.? Lenke til kommentar
Roger865 Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Gikk for å pante flasker på Kiwi i dag og fant en pantelapp med en verdi av 12 kr 1 Lenke til kommentar
Munty Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Satt og daffet i sofaen en morgen og stoppet av en eller annen grunn på Nickleodeon. Der sendte de tegneserien "Avatar - The Last Airbender". Nå er jeg offisielt hekta på serien. Faen så bra Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Heima frå Island. Veldig kjekk tur, til tider. Mogleg at det ventar ny telefon på meg i det eg kjem heilt heim. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Nei, men han har en far. Goddamnit! Men hvordan er det da mulig at han er både Petter Northug og Petter Northug Jr.? Har du ikke sett Futurama-episoden "Roswell That Ends Well"? Den forklarer det paradokset. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Har du ikke sett Futurama-episoden "Roswell That Ends Well"? Den forklarer det paradokset. Så han er altså sin egen bestefar, ikke far? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå