Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad

Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Fant en strålende måte å gjøre lekser på! Jeg kobler skole-laptopen til nettverket og gjør lekser fra den stasjonære. Da slipper jeg å sitte i sengen eller å rydde plass på bordet!

Har du virkelig ikke tenkt på det før? :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Installerte AdBlock Plus til Firefox med håp om å unngå reklame og pop-ups, fyttirakkern som det funker! Alt blir blokkert, i motsetning til at jeg måtte "drepe" reklamen og lukke pop-ups selv før.

Anbefales på sterkeste.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Enig, vi kan like godt gå over til rene poeng med alle disse spesielle karakterene.

6, 6-, 6/5, 5/6, 5+, 5, 5-, 5/4, 4/5, 4+, 4, 4-, 4/3, 3/4, 3+, 3, 3-, 3/2, 2/3, 2+, 2, 2-, så plutselig stryk.

Strøk ut ikke-eksisterende karakterer kun inhabile drittlærere bruker.

Mitt hat for lærere øker hver eneste gang de prøver å forklare noe som helst angående utdanning.

Lenke til kommentar

Min største drøm har idag gått i oppfyllelse!

Jan Thomas var på skolen min idag og spilte inn en av de tv seriene hans, og midt i filminga deres ødela jeg et opptak ved at jeg ropte GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH! Utrolig barnslig, utrolig deilig.

Nå ble jeg også glad. :D

Lenke til kommentar

Min største drøm har idag gått i oppfyllelse!

Jan Thomas var på skolen min idag og spilte inn en av de tv seriene hans, og midt i filminga deres ødela jeg et opptak ved at jeg ropte GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH! Utrolig barnslig, utrolig deilig.

lol wut? Går du på Greveskogen? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...