Pubé Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Fant en strålende måte å gjøre lekser på! Jeg kobler skole-laptopen til nettverket og gjør lekser fra den stasjonære. Da slipper jeg å sitte i sengen eller å rydde plass på bordet! Har du virkelig ikke tenkt på det før? Lenke til kommentar
Myst Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Installerte AdBlock Plus til Firefox med håp om å unngå reklame og pop-ups, fyttirakkern som det funker! Alt blir blokkert, i motsetning til at jeg måtte "drepe" reklamen og lukke pop-ups selv før. Anbefales på sterkeste. 1 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Slowpoke Får en allergisk reaksjon med en gang jeg ser reklame på nettsider. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 SHE ACCEPTED MY FUCKIN FRIEND REQUEST! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Kult! Kryss fingrene på at det blir no' 1 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 SHE ACCEPTED MY FUCKIN FRIEND REQUEST! Var det hun du pratet med her om dagen? Da du skrev i en tråd at du ikke turte? Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 (endret) m Endret 28. januar 2016 av medlem-173043 9 Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 SHE ACCEPTED MY FUCKIN FRIEND REQUEST! Var det hun du pratet med her om dagen? Da du skrev i en tråd at du ikke turte? Stemmer, men jeg turte Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Enig, vi kan like godt gå over til rene poeng med alle disse spesielle karakterene. 6, 6-, 6/5, 5/6, 5+, 5, 5-, 5/4, 4/5, 4+, 4, 4-, 4/3, 3/4, 3+, 3, 3-, 3/2, 2/3, 2+, 2, 2-, så plutselig stryk. Strøk ut ikke-eksisterende karakterer kun inhabile drittlærere bruker. Mitt hat for lærere øker hver eneste gang de prøver å forklare noe som helst angående utdanning. Lenke til kommentar
greiven Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Glad for at det finnes god musikk og snus når en forbereder seg til norskprøve Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Glad for at det finnes god musikk og snus når en forbereder seg til norskprøve Glad for at jeg har vært nikotinfri i snart et halvt år! Lenke til kommentar
greiven Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Hehe, gratulerer! Snuser ikke til vanlig, men synes bare det er innmari godt med en pris når det er noe som stresser en! Lenke til kommentar
douchebag Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Min største drøm har idag gått i oppfyllelse! Jan Thomas var på skolen min idag og spilte inn en av de tv seriene hans, og midt i filminga deres ødela jeg et opptak ved at jeg ropte GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH! Utrolig barnslig, utrolig deilig. Nå ble jeg også glad. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Ble litt nervøs for at Jan Thomas skulle sette en botoxsprøyte i meg da :!: Men han bare kikka stygt på meg, tror jeg... Han hadde på seg pilotbriller, inne, så det var vanskelig å se. 2 Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 SHE ACCEPTED MY FUCKIN FRIEND REQUEST! Var det hun du pratet med her om dagen? Da du skrev i en tråd at du ikke turte? Stemmer, men jeg turte Går hun på skolen din da? Hvilket trinn da? Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Å ligge akkurat litt for lenge i senga og kose om morgenen. Blir alltid litt stress etterpå, men det er definitivt verdt det. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Går hun på skolen din da? Hvilket trinn da? Hun går ett trinn under, derfor syns han at det var så pinlig å ta kontakt. 1 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Min største drøm har idag gått i oppfyllelse! Jan Thomas var på skolen min idag og spilte inn en av de tv seriene hans, og midt i filminga deres ødela jeg et opptak ved at jeg ropte GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH! Utrolig barnslig, utrolig deilig. lol wut? Går du på Greveskogen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå