Reeve Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Sånne karakterer er så teite. Enig, vi kan like godt gå over til rene poeng med alle disse spesielle karakterene. 6, 6-, 6/5, 5/6, 5+, 5, 5-, 5/4, 4/5, 4+, 4, 4-, 4/3, 3/4, 3+, 3, 3-, 3/2, 2/3, 2+, 2, 2-, så plutselig stryk. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 (endret) 22 forskjellige karakterer det der. Tar du med 1 får du 26 karakterer. *edit* Poengsum/prosent hadde vært mye bedre. 100% f.eks, er jo ypperlig. Endret 3. mars 2011 av Slimda 2 Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Det som er værst er at lærerne verken er konsekvente eller enige med hverandre når det kommer til bruken av disse karakterene. Therese Johaug på NRK akkurat nå gjør meg glad, hun er digg. ^^ 2 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Ja faen azz, husker da jeg gikk på u.skolen og skrev en helvettes god stil som besvarte oppgaqven 100% korrekt osv osv så fikk jeg 3, jeg klagde det inn (ettersom jeg var vandt til 5 og 6 i språk for null innsats var jo dette ganske plagsomt) og så ga nissene meg 3+ isteden. Hva faen, som om det er en revurdering. Hjalp sikkert ikke at jeg kjeftet som faen på læreren for en grunnløs vurdering, men pytt. Sånne karakterer er ihvertfall helt idiotiske, hadde det vært opp til meg så hadde karaktersystemet gått opp til 3. Stryk, OK eller Supert. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Jeg ble nedsatt en hel karakter i R1 fordi jeg førte med blyant... På siste siden stod det noe sånt som: 29/60, karakter 3 Minus to poeng for blyantføring, 27/60, karakter 2. Men jeg klaget og kjeftet på læreren og fikk medhold. Det skal sies at han var smågal. Han elsket Finland (bl.a. for deres humor, og deres strenge skolesystem) og Flight Simulator, der han flydde interkontinentale ruter i real-time, startet før jobb, landet en stund etter jobb. På denne tentamen hvor jeg førte med blyant skulle vi også få bruke læreboken på del 2, slik som alle de andre matteklassene. Dette fikk vi beskjed om at vi ikke fikk lov til (selv om vi hadde prøve som var lagt opp til det). Rektor kom etter hvert inn og sa at vi ikke måtte høre på han, og at vi faktisk fikk lov å bruke læreboken. En stund etter dette igjen kom han inn og sa at vi ikke måtte høre på henne (rektoren), og at vi ikke fikk lov til å bruke læreboken, og hvis vi gjorde det, fikk vi stryk. Den siste trusselen var heldigvis en bløff. Skal forresten sies at jeg fikk en sterk femmer i standpunkt og på eksamen i R2 året etter. 1 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Vi har en lærer som gir oss sekser med >90% riktig, en som gir sekser med >95% riktig og en som kjever at vi må ha ALLE 50 poeng av 50 mulige. 49.5 er 5+, og 49 poeng er ren femmer. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 http://www.georgerrmartin.com/if-update.html Wooooooooooooooooooooh Lenke til kommentar
douchebag Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 FÅtt beskjed om at jeg skal på intervju til både Statoil og Conocophillips de neste to ukene angående læreplass til høsten. Liker at jeg hvertfall kommer så langt i seleksjonen. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Kjæresten, en boks Dream lakris-is og George Carlin Vol. 1, 2 og 3. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 hadde det vært opp til meg så hadde karaktersystemet gått opp til 3. Stryk, OK eller Supert. Mener de har det slik i Sverige. Jeg synes det blir litt for lite igjen, men at vi, som Slimda sier, burde hatt et prosentsystem, eller et enkelt system med 1 til 5 eller 10 uten noen mer svada. Så får heller andre bemerkninger komme ved siden av. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Skal på kaizers konsert Lenke til kommentar
oPRE Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Få servert en deilig frokost på senga. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Føler meg relativt klar til oppkjøringen, men fortsatt litt nervøs da Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Melk gjør meg seriøst glad. Jeg må ha det, til alle måltider utenom middag. Jeg drikker mellom én og tre liter melk hver dag. Derfor er jeg litt lei meg for at vi er tom for melk, og jeg ikke får melk til frokost i morgen med mindre jeg selv kjører bort og kjøper det. Lykke til på oppkjøringen da Er det vanlig B-klasse eller noe mer spesielt? 1 Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 At far ble fornøyd med bursdagsgaven - Fikk vasket bilen ut og -innvendig og så kjøpte jeg en kurv med masse tapaspølser/spyd, nøtter, sjokolade og diverse. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Hatt fri i dag, har en herlig kjæreste, og jeg har Kinder schoko bons Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Fant en strålende måte å gjøre lekser på! Jeg kobler skole-laptopen til nettverket og gjør lekser fra den stasjonære. Da slipper jeg å sitte i sengen eller å rydde plass på bordet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå