Kranjcar Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Nettopp fullført joggetur og vinterferie gjør meg glad. Og straks snop og film gjør meg enda mer glad. Og etter det, Valencia - Barcelona, som gjør meg enda mer glad. Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Jeg har tatt årets første sykkeltur i dag! Det er noe eget ved å dra fram sykkelen og pumpe luft i dekkene mens sola skinner og lufta er frisk og kjølig. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 iPad 2! Håper brodern kan kjøpe min slik at jeg kan oppgradere Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 iPad 2! Håper brodern kan kjøpe min slik at jeg kan oppgradere Hvis du virkelig skal oppgradere så burde du skaffe deg en av de andre fjølene ER IKKE LENGE IGJEN TIL FREDAG NÅ Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 iPad 2! Håper brodern kan kjøpe min slik at jeg kan oppgradere Hvis du virkelig skal oppgradere så burde du skaffe deg en av de andre fjølene ER IKKE LENGE IGJEN TIL FREDAG NÅ Neh, brukervennligheten er så genial at jeg ikke trenger noe "PROFT". Vi har 2 iPader i husholdningen til nå som brukes flittig hver dag. Geniale! Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 ER IKKE LENGE IGJEN TIL FREDAG NÅ Skal med fredag når man kan ta helg på onsdag? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Irriterer-tråden gjør meg veldig glad for øyeblikket. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Irriterer-tråden gjør meg veldig glad for øyeblikket. Håper jeg bidrar så vidt til gleden din Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Det gjør du alltid, selv når du er uenig. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Relevant for tråden: Det gjør du alltid, selv når du er uenig. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Skjult reklame for kommunalismen på rikets røst Ser på 5 år gamle klipp på youtube Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Det at jeg skal hjem til gården i helga, hjelpe til i fjøset, gå på ski og spise kake Lenke til kommentar
KKake Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Fikk 6/5 på naturfagsprøve. Det gjør meg glad. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Hva slags karakter er det? 6? 5? Hva vil stå på vitnemålet? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Jeg tror det er en karakter som er for dårlig til å være 6-er, men for god til å være en 5-er. Uansett, den er relativt god og vil bidra godt til å gi meg den 5-eren jeg vil ha på vitnemålet. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Sånne karakterer er så teite. Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 helt enig, greit at det finnes 4+ , 5+ o.l men en 6'er er en 6'er. Fikk billett til Roskilde og kjøpte nytt telt for turen. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Noen dager for tidlig, men what the hell! TY Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Registrert deg med feil bursdagsdato da. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Viste ikke at jeg var registrert der engang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå