Aleks Skrevet 2. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2008 Pinnekjøtt på sommeren? Det er fyfy! Pinnekjøtt skal nytes på julaften. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 2. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2008 Pinnekjøtt på julaften, nonono ... Ribbe Pinnekjøtt går på nyttårsaften ^^ Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 2. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2008 Din jævel! Jeg vil også ha!! Elsker pinnekjøtt. Lenke til kommentar
Addan Skrevet 2. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2008 (endret) Pinnekjøtt smaker jo helt gnuruke da. ribbe ftw Jævla kokte sau liksom Endret 2. mai 2008 av Addan Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2008 Personlig syns jeg pinnekjøtt(om det lages riktig) er bedre enn ribbe, men bare på julaften. Lenke til kommentar
GeO Skrevet 2. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2008 Pinnekjøtt smaker jo helt gnu-ruke da. ribbe ftw Jævla kokte sau liksom Genialt innlegg! Har noen nevnt at det er fredag, forresten? For det er det jo ... Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 2. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2008 (endret) Pinnekjøtt eier! Jeg forstår ikke hva hypen rundt ribbe er, hva er spesielt med det? Og hvis ribba er fleskete og full av fett er det rett og slett kvalmende. Endret 2. mai 2008 av Slurt-is Lenke til kommentar
Addan Skrevet 2. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2008 (endret) Ja da er jo kokte saueknokler mye bedre. Endret 2. mai 2008 av Addan Lenke til kommentar
CFM Skrevet 2. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2008 Pinnekjøtt vs. Ribbe er alltid like morsomt å lese om Og det gjør meg faktisk glad Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 2. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2008 Taco, nam med lomper så klart. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 2. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2008 Lomper... det heter wraps Taco & Grandis <3 Hadde ikke blitt skuffa om vi hadde hatt grandis til julaften Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 2. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2008 lol @ tacoLOMPER altså :!: At vi har fått oss platting i hagen gjør meg glad.. samt helt fersk plen, nye gjerder og 2 splitter nye blomsterbed som jeg får lov til å "innrede" i helga Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 2. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2008 GRANDIS PÅ JULEAFTEN?? Det burde vært skuddpremie på slike som deg, dersom du mener det seriøst. Det smaker plast og på julaften burde du vel ha spandert på deg noe annet enn en sur grandis :O Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 2. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2008 Jeg spiser kalkun på julaften jeg. Liker ikke ribbe eller pinnekjøtt Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 2. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2008 Blir i godt humør når jeg føler jeg har fått gjort litt fornuftig i løpet av dagen. Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 2. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2008 At jeg blir så sinnsykt inspirert av og til av å sitte oppe lenge om nettene når jeg lager musikk. Det er så utrolig digg når alt kommer fallende inn i hodet. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 Noe som gjør meg kjempeglad er at jeg møtte en snill jente på tusenfryd som jeg snakket med hele dagen. Hun hadde også "kjempe god" humor akkurat som oss forum folk. Eksempel: Overhøytalerene på Speed Monster sier de: "Ikke lov å ha med løse gjenstander under flighten" Så da sa jeg til henne: "Oi, da kan ikke du være med. Regnet ikke du deg selv som løs? Tror aldri en jente har led så mye av en spøk jeg har sagt. :!: Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 Noe som gjør meg kjempeglad er at jeg møtte en snill jente på tusenfryd som jeg snakket med hele dagen. Hun hadde også "kjempe god" humor akkurat som oss forum folk. Eksempel: Overhøytalerene på Speed Monster sier de: "Ikke lov å ha med løse gjenstander under flighten" Så da sa jeg til henne: "Oi, da kan ikke du være med. Regnet ikke du deg selv som løs? Tror aldri en jente har led så mye av en spøk jeg har sagt. :!: haha, fettbra. Spiste grandiosa i går og ble glad, så drakk jeg Coka Cola Zero og stemningen forsvant Anyway, spilt litt BF2 så nå er jeg glad Lenke til kommentar
Addan Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 Noe som gjør meg kjempeglad er at jeg møtte en snill jente på tusenfryd som jeg snakket med hele dagen. Hun hadde også "kjempe god" humor akkurat som oss forum folk. Eksempel: Overhøytalerene på Speed Monster sier de: "Ikke lov å ha med løse gjenstander under flighten" Så da sa jeg til henne: "Oi, da kan ikke du være med. Regnet ikke du deg selv som løs? Tror aldri en jente har led så mye av en spøk jeg har sagt. :!: I dont get it Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå