Nopros Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Vi har endelig fått sushi på Hamar, jippi! Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Vi har flere sushiresturanger her i byen Jonas. Du må ta deg en tur. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Gorky's Zygotic Mynci – Dark Night also 263 pluss 1 Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Gorky's Zygotic Mynci – Dark Night Gorky's Zygotic Mynci.. Ett av de mest undervurderte bandene noen sinne. De laget FANTASTISK musikk. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Nei, du har 640.. Rett skal være rett. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Sitt på Island! Høyre og på ein CD som eg hadde ingen formeining om. Kjekt å finne ny musikk med å bare ta noko frå hylla. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Gode gud, jeg hadde 1497 innlegg i februar måned. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 HAHAHA YESS! ENDE-FUCKING-LIG! I USA snører de inn lovverket slik at det har blitt en "federal crime" å pointe med laser mot fly og du ender opp med fengsel i flere år og enorme bøter. Jeg håper så jævlig at dette kommer til Norge, og jeg kommer til å ejakulere non-stop i 3 dager hvis det skjer, noe det sannynligvis ikke vil. Jeg skulle helst sett at slike mennesker ble henrettet på stedet, men det er en annen sak. 2 Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Jeg skal dra på ferie i morgen! Reisenerver herfra til helvete. Drar med venninnen min og hennes familie, øker stressnivået litt. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Jeg skal dra på ferie i morgen! Reisenerver herfra til helvete. Drar med venninnen min og hennes familie, øker stressnivået litt. Hvor skal du? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 (endret) NORGE Tanken på at jeg ikke er bundet til å tilbringe livet mitt i Norge gjør meg glad. Grøss. Endret 1. mars 2011 av Coffey Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Jeg skal dra på ferie i morgen! Reisenerver herfra til helvete. Drar med venninnen min og hennes familie, øker stressnivået litt. Hvor skal du? Nice. Jeg er nok ingen hipster (pluss at jeg ble invitert, så jeg har egentlig ikke vært involvert i planleggingen). Tror dog det blir veldig bra! Alt for å komme bort fra snøen. (Og sånn bare fordi jeg har deg her, er det lov å ta med matpakke (traust nordmann-alarm) på fly? Du har fått status som fly-guru inne i hodet mitt, beklager.) Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Jeg skal dra på ferie i morgen! Reisenerver herfra til helvete. Drar med venninnen min og hennes familie, øker stressnivået litt. Hvor skal du? Nice. Jeg er nok ingen hipster (pluss at jeg ble invitert, så jeg har egentlig ikke vært involvert i planleggingen). Tror dog det blir veldig bra! Alt for å komme bort fra snøen. (Og sånn bare fordi jeg har deg her, er det lov å ta med matpakke (traust nordmann-alarm) på fly? Du har fått status som fly-guru inne i hodet mitt, beklager.) Hipster? Nice er da mer et snobbested og jeg har vært der mange ganger. Koselige småbyer i nærheten og ikke langt unna har du jetsetbyene St.Tropez og Monte Carlo (dere bør få med dere minst Monte Carlo). Det blir nok bra, men ikke forvent badevær. Nordmann-alarmen har gått av på radaren min og jeg besvarer med at det er lov å ta med matpakke på flyet, så lenge du ikke har med noe flytende over 100ml. Ergo ingen brus, vannflasker o.l. Jeg flyr en god del ja. Lenke til kommentar
greiven Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Hahaha! Don't feed the troll! Kjenner jeg blir virkelig stolt av å være halvt finsk http://www.youtube.com/watch?v=0gJYDZUOiD0&feature=player_embedded Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 4 dagers helg gjør meg svært glad. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå