Gavekort Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Oppdaget nettopp noe i PM samtalene mine hahahhaa.... ANGÅENDEANGÅENDEANGÅENDEANGÅENDEANGÅENDEANGÅENDEANGÅENDE ANGÅENDEANGÅENDEANGÅENDEANGÅENDEANGÅENDEANGÅENDEANGÅENDE Jeg er flau over meg selv.... Still funny though. Angående PM-samtalene dine! Det er jo en fin måte å starte et formelt brev. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Ånei, ikke del de topphemmelige planene om verdensherredømme mellom oss 2 på den måten der da plzzz Tenker seff på samtalen som du har skjult under liksom-emnet "angående skolen i dag" for at ingen skal skjønne det. oh shit! Nå gjør du ting bare værre! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Ryddet profilen min og oppdaterte signaturen min! Zuperkozz! Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Ånei, ikke del de topphemmelige planene om verdensherredømme mellom oss 2 på den måten der da plzzz Tenker seff på samtalen som du har skjult under liksom-emnet "angående skolen i dag" for at ingen skal skjønne det. oh shit! Nå gjør du ting bare værre! shitshitshitshit det tenkte jeg ikke på! Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Blir så glad av denne http://www.youtube.com/watch?v=6VAkOhXIsI0 Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Då var året fyrste bad tatt, den 28. Februar 2011! Noko kaldt å dukke seg i 3 grader celsius, men oppkvikkande var det! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Sjefen min er så grei Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Innsatsen til Norge på 15 kilometern! Kanon! Lenke til kommentar
1c3t34 Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Ski-VM generelt gjør meg glad Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Ski-VM generelt gjør meg glad Enig! Kjenner jeg blir glad inni meg og får ett spesielt rus ... Gleder meg til 3 mil og 5 mil i helga! Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Jeg liker ikke ski-vm. Da må jeg se på uten mamma hvertfall. Hun er så hysterisk. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Mamma kom hjem med gratis Sims 3 fra jobb! Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Jeg har muligheten for å få noen spill før launch Hvis en butikk får dem inn før de egentlig skal gi det ut da. Det er pga mamma Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Var ute og tok noen bilder ved Flesland (flyplass i Bergen) på søndag, og på vei hjem igjen traff jeg to andre som spurte meg "Har flyet kommet?", uten at jeg skjønte hvorfor. Jeg spurte hva de snakket om, og det var et Boeing C-17 som skulle lande, som de skulle ta bilder av. Det gjorde meg litt glad, siden jeg gjennom førstegangstjenesten har fått sett det flyet fra innsiden og utsiden, og fått sittet i pilotsetet og holdt i spakene. ^^ 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Det gikk knallbra på matteprøven, og matte er ikke akkurat mitt sterkeste fag. Og denne sangen: Opeth – Would? Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Det gikk knallbra på matteprøven, og matte er ikke akkurat mitt sterkeste fag. Jeg gikk fra 2 (klaget riktignok og fikk 3) i R1 til 5 i R2 på VGS, så var fornøyd med det. 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Det gikk knallbra på matteprøven, og matte er ikke akkurat mitt sterkeste fag. Jeg gikk fra 2 (klaget riktignok og fikk 3) i R1 til 5 i R2 på VGS, så var fornøyd med det. Det er ganske utrolig! Selv har jeg alltid vært dårlig i matte, men siste året nå har jeg virkelig blitt bedre. Og jeg er veldig glad for at det går bedre, for jeg sikter mot en ingeniør-utdanning. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 (endret) Jeg vet den ikke er så ny, men digger den og har den på hjernen, så må smitte noen andre! http://www.youtube.com/watch?v=Gg5SwyTvAHw Endret 1. mars 2011 av Zeke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå