cowboy bob Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 ^^^ Du jukset, og det vet jeg. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 (endret) Var det ikkje kakemot som hadde ein liten crush på ho, eller noko? Gratulerar, uansett! Nå har eg ein grunn til å sjå på det. Nå skal det sies at den crushen var proposjonell med lengden på håret hennes ganger størrelsen på puppene. Håret hennes var litt kort nå. MEN NÅ HAR JEG JO FAKTISK "MØTT" HENNE. OMG. Endret 20. februar 2011 av ikkespisgress 1 Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Var det ikkje kakemot som hadde ein liten crush på ho, eller noko? Gratulerar, uansett! Nå har eg ein grunn til å sjå på det. Nå skal det sies at den crushen var proposjonell med lengden på håret hennes ganger størrelsen på puppene. Håret hennes var litt kort nå. MEN NÅ HAR JEG JO FAKTISK "MØTT" HENNE. OMG. vid or it didn't happen Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 1998 i rykte! Foreviget 2000 pluss for deg, jeg! 2 Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Let's take a stroll down memory lane! Gavekorts pluss nummer 666. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Var det ikkje kakemot som hadde ein liten crush på ho, eller noko? Gratulerar, uansett! Nå har eg ein grunn til å sjå på det. Nå skal det sies at den crushen var proposjonell med lengden på håret hennes ganger størrelsen på puppene. Håret hennes var litt kort nå. MEN NÅ HAR JEG JO FAKTISK "MØTT" HENNE. OMG. vid or it didn't happen Kommer på tv i nærmeste framtid. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Kommer på tv i nærmeste framtid. Si ifra! Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 ☭alle rykter er like bra☭ Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Vi er ferdige med det der nå. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 (endret) Vi er ferdige med det der nå. Ⓐ No er det forumanarkalisme som er in Ⓐ Endret 20. februar 2011 av Dermuszdel 1 Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 jeg er borte i en dag og jeg misser såklart noe sånt... Det irriterer Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 jeg er borte i en dag og jeg misser såklart noe sånt... Det irriterer Vi var ferdige etter den første personen skrev det. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 jeg er borte i en dag og jeg misser såklart noe sånt... Det irriterer Vi var ferdige etter den første personen skrev det. ☭ Vi er like ferdige etter hver person som skriver det ☭ Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 You're now chatting with a random stranger. Say hi! Official messages from Omegle will not be sent with the label 'Stranger:'. Strangers claiming to represent Omegle are lying. Stranger: M/17/Bul You: ┌─┐ ┴─┴ ಠ_ರೃ Stranger: Its cool You: ┌─┐ ┴─┴ ಠ_ರೃ Stranger: fucking ugly retard Stranger: i was traying to find Stranger: a good You: ┌─┐ ┴─┴ ಠ_ರೃ Stranger: conv Stranger: dickhead You: ┌─┐ ┴─┴ ಠ_ರೃ Stranger: motherfucking niggar as raping jewspit motherfucking slut Stranger: stupid whore You: ┌─┐ ┴─┴ ಠ_ರೃ Stranger: you need a cun't in your small pussy You: ┌─┐ ┴─┴ ಠ_ರೃ Stranger: EAT SHOT You: ┌─┐ ┴─┴ ಠ_ರೃ Stranger: SHIT Your conversational partner has disconnected. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå