Kaymeerah Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Du minner meg litt om han der fyren som mente han var fysisk avhengig av chips. Forskjellen er at det faktisk er mulig å bli fysisk avhengig av chips, mtp. noen E-stoffer. Lyd er noe som påvirker hjernen, feks. Bineural Beats. Nå er jo ikke Infected Mushroom bineural da, men det er psykedelisk musikk, noe som er bygd rundt å påvirke hjernen. Jeg vet forresten at det ikke er placèbo-effekt, det skjer ikke under mange forskjellige tilfelle. Har forresten 2-3 andre jeg kjenner som hører på psykedelisk og får samme effekt. Effekten er over 9000 ganger bedre hvis du røyker en spliff først. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 ☭ Alt har like mye rett til å være på ostesmørbrød ☭ Nei. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Snittleif - Den største flisespikkaren i historia. Dette gjør meg glad. Men to tomater er to tomater. Jeg kaller en spade for en spade Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 (endret) Korleis kodar du DirectX 9-effektar? O.o Spørs på hvordan spillet er bygd, noen har muligheten for å kjøre en visuell editor på grafikkmotoren, mens andre går manuelt. Det er for det meste bare en haug med nummer som definerer størrelse, A-RGB farge osv. Nei. Enig. Endret 16. februar 2011 av Kaymeerah Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Korleis kodar du DirectX 9-effektar? O.o Spørs på hvordan spillet er bygd, noen har muligheten for å kjøre en visuell editor på grafikkmotoren, mens andre går manuelt. Det er for det meste bare en haug med nummer som definerer størrelse, A-RGB farge osv. Aha. Modding, rett og slett. Eg trudde du lagde sjølv. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Modding? Nei, ikke bare, jeg sier hvordan DirectX koder er. Du forventer vel ikke at jeg skal skrive en hel dokumentasjon på det? Selvfølgelig har jeg ikke skrevet min egen grafikkmotor. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Forskjellen er at det faktisk er mulig å bli fysisk avhengig av chips, mtp. noen E-stoffer. Lyd er noe som påvirker hjernen, feks. Bineural Beats. Nå er jo ikke Infected Mushroom bineural da, men det er psykedelisk musikk, noe som er bygd rundt å påvirke hjernen. Jeg vet forresten at det ikke er placèbo-effekt, det skjer ikke under mange forskjellige tilfelle. Har forresten 2-3 andre jeg kjenner som hører på psykedelisk og får samme effekt. Effekten er over 9000 ganger bedre hvis du røyker en spliff først. Så med andre ord, du må ruse deg for å få en påvirkning av musikken? Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Nei, det sa jeg ikke. Jeg sa at jeg blir påvirket av musikken uansett, men blir mer påvirket hvis ruset. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Jeg får lytte litt på albummet når jeg kommer hjem da. Hørtes litt interessant ut her på kontoret, men tror ikke jeg får hjertestopp og pustevansker akkurat. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Korleis kodar du DirectX 9-effektar? O.o Spørs på hvordan spillet er bygd, noen har muligheten for å kjøre en visuell editor på grafikkmotoren, mens andre går manuelt. Det er for det meste bare en haug med nummer som definerer størrelse, A-RGB farge osv. Her har du en Sphere i OpenGL. #include #define X .525731112119133606 #define Z .850650808352039932 static GLfloat vdata[12][3] = { {-X, 0.0, Z}, {X, 0.0, Z}, {-X, 0.0, -Z}, {X, 0.0, -Z}, {0.0, Z, X}, {0.0, Z, -X}, {0.0, -Z, X}, {0.0, -Z, -X}, {Z, X, 0.0}, {-Z, X, 0.0}, {Z, -X, 0.0}, {-Z, -X, 0.0} }; static GLuint tindices[20][3] = { {0,4,1}, {0,9,4}, {9,5,4}, {4,5,8}, {4,8,1}, {8,10,1}, {8,3,10}, {5,3,8}, {5,2,3}, {2,7,3}, {7,10,3}, {7,6,10}, {7,11,6}, {11,0,6}, {0,1,6}, {6,1,10}, {9,0,11}, {9,11,2}, {9,2,5}, {7,2,11} }; void normalize(GLfloat *a) { GLfloat d=sqrt(a[0]*a[0]+a[1]*a[1]+a[2]*a[2]); a[0]/=d; a[1]/=d; a[2]/=d; } void drawtri(GLfloat *a, GLfloat *b, GLfloat *c, int div, float r) { if (div<=0) { glNormal3fv(a); glVertex3f(a[0]*r, a[1]*r, a[2]*r); glNormal3fv(b); glVertex3f(b[0]*r, b[1]*r, b[2]*r); glNormal3fv(c); glVertex3f(c[0]*r, c[1]*r, c[2]*r); } else { GLfloat ab[3], ac[3], bc[3]; for (int i=0;i<3;i++) { ab[i]=(a[i]+b[i])/2; ac[i]=(a[i]+c[i])/2; bc[i]=(b[i]+c[i])/2; } normalize(ab); normalize(ac); normalize(bc); drawtri(a, ab, ac, div-1, r); drawtri(b, bc, ab, div-1, r); drawtri(c, ac, bc, div-1, r); drawtri(ab, bc, ac, div-1, r); //<--Comment this line and sphere looks really cool! } } void drawsphere(int ndiv, float radius=1.0) { glBegin(GL_TRIANGLES); for (int i=0;i<20;i++) drawtri(vdata[tindices[i][0]], vdata[tindices[i][1]], vdata[tindices[i][2]], ndiv, radius); glEnd(); } Lenke til kommentar
1c3t34 Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Forbløffende: (SE HELE!) http://www.youtube.com/watch?v=SB5Pb93Bs_Q Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 (endret) Forbløffende: (SE HELE!) Woohoo! Jeg er måske en social opfinder. Hva nå i helvete det er. Sikkert fint. Det gjør meg glad. Og nei; denne videoen var ikke spesielt forbløffende. Endret 16. februar 2011 av SnittLeif Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Tenkte på en svart skrutrekker Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Tenkte på en svart skrutrekker Gul filtertang selv. Ikke spør hvorfor Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Rød hammar! Fuck ye- oh. wait. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Brun hammer... Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Sølvfarga stemmegaffel. Eg er er måske en social opfinder. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Raudt tog. Nå er ikke vanligvis et tog et verktøy? Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Endeleg har eg fornya Spotify Premium-en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå