Deadringer Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Jeg synes det er hyggelig å se inn i andre dimensjoner. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Python. Kjøpte ei bok for lenge sidan, og bestemte meg for å ta det opp igjen, ettersom ein kompis har starta med objective C. Kva kodar du i? Kan litt C++, men java og javascript er vel det meste, kan HTML, CSS og litt php. Når det gjelder Freelancer har jeg god peiling på hvordan .ini-filene fungerer. Jeg kan også kode DirectX 9 effekter. ☭ Alle koder er like ☭ Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Gode venner - gode minner Blir nesten litt sentimental av å tenkje på at det blir lenge til eg ser mange av dei etter sommarferien. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 (endret) ☭ Alle venner er like ☭ Bleh... har nettopp lagt nedpå i 15 min etter å hørt på Infected Mushroom.... fikk nesten ikke puste de 2 siste minuttene av Bust a Move.. mindfuck Infected Mushroom! :love: :love: Endret 16. februar 2011 av Kaymeerah Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Ikke puste grunnet musikk? Det gjør meg så skeptisk at jeg må nesten høre på... Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Spørs på hva du gjør. Lukker øynene, slapper av og hører på musikken. Enten blir jeg trøtt eller føler meg helt utrolig herlig. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Python. Kjøpte ei bok for lenge sidan, og bestemte meg for å ta det opp igjen, ettersom ein kompis har starta med objective C. Kva kodar du i? Kan litt C++, men java og javascript er vel det meste, kan HTML, CSS og litt php. Når det gjelder Freelancer har jeg god peiling på hvordan .ini-filene fungerer. Jeg kan også kode DirectX 9 effekter. ☭ Alle koder er like ☭ Hahah, litt betre liste enn meg. Korleis kodar du DirectX 9-effektar? O.o Lenke til kommentar
Coa Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Ostesmørbrød Bare dersom den består av ost, skinke og to tomater. Den må også være kjørt i mikroen i fem minutter slik at saften fra tomatene har trukket inn i brødet. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 ☭ Alle venner er like ☭ Bleh... har nettopp lagt nedpå i 15 min etter å hørt på Infected Mushroom.... fikk nesten ikke puste de 2 siste minuttene av Bust a Move.. mindfuck Infected Mushroom! :love: :love: Du minner meg litt om han der fyren som mente han var fysisk avhengig av chips. Ostesmørbrød Bare dersom den består av ost, skinke og to tomater. Den må også være kjørt i mikroen i fem minutter slik at saften fra tomatene har trukket inn i brødet. Har ikke micro Lenke til kommentar
Coa Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Sånn er det å være kommunist. 1 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 ☭ Alle har likt politisk ståsted ☭ Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Tomat har ingenting på et ostesmørbrød å gjøre. Tomater kan gå å henge seg selv. 3 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 ☭ Alt har like mye rett til å være på ostesmørbrød ☭ 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Takk for å understreke poenget mitt. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 ☭ Alle poenger er like ☭ Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Bare dersom den består av ost, skinke og to tomater. Den må også være kjørt i mikroen i fem minutter slik at saften fra tomatene har trukket inn i brødet. Firstly; det Slimda sa. Secondly; to tomater? To jævla tomater? Da er det jo tomatsmørbrød med special guests ost og skinke 1 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Det blir aldri nok tomater på et ostesmørbrød. Det er bare gastronomer som meg som forstår. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Det blir aldri nok tomater på et ostesmørbrød. Det er bare gastronomer som meg som forstår. Men altså to slike: Du er sikker på du ikke vil revurdere det til 2 tomatskiver eller noe? Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Snittleif - Den største flisespikkaren i historia. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå