Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad

Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Python. Kjøpte ei bok for lenge sidan, og bestemte meg for å ta det opp igjen, ettersom ein kompis har starta med objective C. :p

Kva kodar du i? :wee:

Kan litt C++, men java og javascript er vel det meste, kan HTML, CSS og litt php. Når det gjelder Freelancer har jeg god peiling på hvordan .ini-filene fungerer.

Jeg kan også kode DirectX 9 effekter.

☭ Alle koder er like ☭

Lenke til kommentar

Python. Kjøpte ei bok for lenge sidan, og bestemte meg for å ta det opp igjen, ettersom ein kompis har starta med objective C. :p

Kva kodar du i? :wee:

Kan litt C++, men java og javascript er vel det meste, kan HTML, CSS og litt php. Når det gjelder Freelancer har jeg god peiling på hvordan .ini-filene fungerer.

Jeg kan også kode DirectX 9 effekter.

☭ Alle koder er like ☭

Hahah, litt betre liste enn meg. :p

Korleis kodar du DirectX 9-effektar? O.o

Lenke til kommentar

☭ Alle venner er like ☭

Bleh... har nettopp lagt nedpå i 15 min etter å hørt på Infected Mushroom.... fikk nesten ikke puste de 2 siste minuttene av Bust a Move.. mindfuck

Infected Mushroom! :love: :love: :love: :love:

Du minner meg litt om han der fyren som mente han var fysisk avhengig av chips.

Ostesmørbrød :)

Bare dersom den består av ost, skinke og to tomater. Den må også være kjørt i mikroen i fem minutter slik at saften fra tomatene har trukket inn i brødet.

Har ikke micro :(

Lenke til kommentar

Bare dersom den består av ost, skinke og to tomater. Den må også være kjørt i mikroen i fem minutter slik at saften fra tomatene har trukket inn i brødet.

Firstly; det Slimda sa. Secondly; to tomater? To jævla tomater? Da er det jo tomatsmørbrød med special guests ost og skinke
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...