SnittLeif Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Bestekompisen min har drevet som personlig trener, og han har hjulpet meg med treningsrutiner før, så jeg tenker jeg skal satse på utholdenhet og styrketrening med kosthold og hele pakka. Det blir bra-bra Lenke til kommentar
KKake Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 http://www.vg.no/reise/artikkel.php?artid=10029966 Nå vet jeg at jeg skal til Legoland snart. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Kan eg få bli med ? Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Hmm, må ta å få meg kids så jeg kan dra til Legoland Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Nettopp bestilt HTC Desire HD Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Skal spise sushi i dag, blir digg! Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Nettopp bestilt HTC Desire HD Ta å fest på et annet produkt du har snakket om her i tråden så får du en kul kombinasjon 5 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Nettopp bestilt HTC Desire HD Ta å fest på et annet produkt du har snakket om her i tråden så får du en kul kombinasjon Hva, bærbar dame mener du? Koster penger, skravler i ett sett samt kan ha sex med. Og ikke glem det at av og til så nekter den å fungere slik som den skal. 2 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Nachi – They Ho'z Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 (endret) Nettopp bestilt HTC Desire HD Du hadde bare trengt å kjøpe bremykt Endret 14. februar 2011 av olehh Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Nettopp bestilt HTC Desire HD Du trenger bare å kjøpe Bremykt For å få en HTC Tattoo, langt ifra det samme som en Desire HD Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Nettopp bestilt HTC Desire HD Du hadde bare trengt å kjøpe bremykt Bildet er opplagt falskt. Du kan se på konsistensen av smøret at det har vært varmet opp og helt over igjen. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Nettopp bestilt HTC Desire HD Du hadde bare trengt å kjøpe bremykt "- Vi beklager og er kjempelei oss overfor kunden. Dette er trist - det skal ikke skje at noen finner en mobil i margarinen, sier hun." Huff, KJEMPETRIST. Skulle tru dei har funne augeeplet til bestemor si i smøret, og ikkje ein mobil. Gavekort, stop ruining our fun 1 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Utan nokon slags kjennskap til kva "red dwarf" er, tenkte eg umiddelbart på Honeydew i Yogscast. Det blir kjempehyggelig om dei kan fortsette Shadow Of Israphel. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Bildet er opplagt falskt. Du kan se på konsistensen av smøret at det har vært varmet opp og helt over igjen. Det er også påbudt med metalldetektorer i matindustrien. Den der hadde aldri kommet seg forbi metalldetektoren, og ihvertfall ikke vekten. Det brukes også automatiserte innpakningsannlegg. VG er en drittavis. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Jeg aner ikke hva du snakker om, men Red Dwarf er en britisk komiserie som gikk på BBC fra 1988-1996 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Red Dwarf er genialt. Jeg poster fra EVE ingame browseren. Jeg er glad for at jeg begynte med EVE Online igjen! Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Bra at ingen av oss veit kva den andre snakkar om. Snart 6666 profilvisningar, skikkelig badass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå