Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Ting som er hyggelige og gjør deg glad

Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror ikke det gjør så vondt. Ikke i forhold til å ha en Peugeot stasjonsvogn oppå magen i alle fall, eller å bli slått i hodet med ølflaske og sparka mens man ligger nede. Det gjør vondt.

Skal ha denne dragen på venstre overarm. :)

Neida, kjenner en som har tatt flere nå i det siste og han påstår det kun er pain der du har tynn hud. Overarmen er da forholdsvis uproblematisk. Har du blitt overkjørt av en peugeot stasjonsvogn altså :p ?

Du som har tegnet den forresten? Var jævla fet. Men jeg ville ikke hatt teksten der (signatur eller what ever) i farger. Tatts er pent, men bare svart, grå og "nøytrale" farger.

Lenke til kommentar
Family Guy på senga er kos, og ikke minst FISTING!! :w00t:

Red. Beklager jeg trodde det stod "fisting" :!:

Ehm.. det SKULLE stå fisting. takk for at du rettet meg. Alvorlig skriveleif fra min side.

:rofl:

Det er varmt i dag! Så herlig..

Endret av Zaroos
Lenke til kommentar

At vi hadde elevbedrift forrige uke, og gruppa mi vant pris for å ha hatt best tjeneste/produkt. (Rake hager) XD

Premien var å få slippe 3 siste timene av skoledagen og får 1 Stor Pizza hos den lokale pizzeriaen.

:D

+

Langheeelg :D

At vi hadde elevbedrift forrige uke, og gruppa mi vant pris for å ha hatt best tjeneste/produkt. (Rake hager) XD

Premien var å få slippe 3 siste timene av skoledagen og får 1 Stor Pizza hos den lokale pizzeriaen.

:D

+

Langheeelg :D

Lenke til kommentar

Jey, langhelg og jeg har hjernerystelse ><

OT: Jeg skal i bursdag på lørdag og at etter jeg har sendt meldinger med en jente til kl 11 så får jeg ett dikt av ei annen. Våkner til en melding der det står : "God Bedring, savner deg utrolig mye!" :D

Endret av Batnobbit
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...