Sir Game Skrevet 30. april 2008 Rapporter Del Skrevet 30. april 2008 Enig med Zaroos der ja Ooh, jeg gleder meg sånn til i morra og min første tattoo å ta tattis gjør jo vondt Hvor på kroppen og hva skal du da? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. april 2008 Rapporter Del Skrevet 30. april 2008 Tror ikke det gjør så vondt. Ikke i forhold til å ha en Peugeot stasjonsvogn oppå magen i alle fall, eller å bli slått i hodet med ølflaske og sparka mens man ligger nede. Det gjør vondt. Skal ha denne dragen på venstre overarm. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 30. april 2008 Rapporter Del Skrevet 30. april 2008 Egg og vannballonger ble brukt, tok vel 3-4 russe biler der jeg og de andre var. lol, Egg vs Russebil = total morro *Ikke så morro de neste minuttene, tho* Åjoda, når begynte å løpe etter oss løp vi bare imot dem^^ Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 30. april 2008 Rapporter Del Skrevet 30. april 2008 Tror ikke det gjør så vondt. Ikke i forhold til å ha en Peugeot stasjonsvogn oppå magen i alle fall, eller å bli slått i hodet med ølflaske og sparka mens man ligger nede. Det gjør vondt. Skal ha denne dragen på venstre overarm. Neida, kjenner en som har tatt flere nå i det siste og han påstår det kun er pain der du har tynn hud. Overarmen er da forholdsvis uproblematisk. Har du blitt overkjørt av en peugeot stasjonsvogn altså ? Du som har tegnet den forresten? Var jævla fet. Men jeg ville ikke hatt teksten der (signatur eller what ever) i farger. Tatts er pent, men bare svart, grå og "nøytrale" farger. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 30. april 2008 Rapporter Del Skrevet 30. april 2008 (endret) Family Guy på senga er kos, og ikke minst fliring!! Red. Beklager jeg trodde det stod "fisting" :!: Endret 30. april 2008 av n4w Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. april 2008 Rapporter Del Skrevet 30. april 2008 Tatts er pent, men bare svart, grå og "nøytrale" farger.Fuck deg. Bare black and grey som er pent, liksom. Tsk. Aww. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 30. april 2008 Rapporter Del Skrevet 30. april 2008 Den siste og nest siste var jo fete da. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. april 2008 Rapporter Del Skrevet 30. april 2008 Samme sleeven, fra forskjellige vinkler. Lenke til kommentar
GeO Skrevet 30. april 2008 Rapporter Del Skrevet 30. april 2008 Hadde veldig sansen for den med Mario-soppene. ^^ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. april 2008 Rapporter Del Skrevet 30. april 2008 Ha ha, skal ikke ha teksten der. Har fjerna det fra bildet for lenge siden, men det der er et gammelt et jeg aldri redigerte. Ikke jeg som tegna, hvem enn som tegna den har satt signaturen sin med rød tekst på bildet Lenke til kommentar
CFM Skrevet 30. april 2008 Rapporter Del Skrevet 30. april 2008 (endret) At vi innstallerte bredbånd hjemme (Så slipper vi å "låne" av naboens trådløse ) Og selvsagt at jeg er hjemme på ferie Endret 30. april 2008 av gilera Lenke til kommentar
Yakamaru Skrevet 30. april 2008 Rapporter Del Skrevet 30. april 2008 Tja.. Den lista er lang som f, men gidder ikke skrive den opp. Får ta noen få ting som gjør meg glad: Fri fra skolen Sove lenge Ha folk som kommer over på besøk Drikke juice(Hvilken som helst) eller melk <3 Gaming Photoshop Lenke til kommentar
n4w Skrevet 30. april 2008 Rapporter Del Skrevet 30. april 2008 (endret) LANGHELG! :D :D :D :D :D :D Endret 30. april 2008 av n4w Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 30. april 2008 Rapporter Del Skrevet 30. april 2008 Tatts er pent, men bare svart, grå og "nøytrale" farger.Fuck deg. Bare black and grey som er pent, liksom. Tsk. Fuck deg også. Langhelg Lenke til kommentar
n4w Skrevet 30. april 2008 Rapporter Del Skrevet 30. april 2008 Tatts er pent, men bare svart, grå og "nøytrale" farger.Fuck deg. Bare black and grey som er pent, liksom. Tsk. Fuck deg også. Fuck deg også også. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 30. april 2008 Rapporter Del Skrevet 30. april 2008 (endret) Family Guy på senga er kos, og ikke minst FISTING!! Red. Beklager jeg trodde det stod "fisting" :!: Ehm.. det SKULLE stå fisting. takk for at du rettet meg. Alvorlig skriveleif fra min side. Det er varmt i dag! Så herlig.. Endret 30. april 2008 av Zaroos Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 30. april 2008 Rapporter Del Skrevet 30. april 2008 Fikk 5 på engelsk muntlig, muntlig som jeg aldri har mestret + langhelg/lanhelg Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 30. april 2008 Rapporter Del Skrevet 30. april 2008 At vi hadde elevbedrift forrige uke, og gruppa mi vant pris for å ha hatt best tjeneste/produkt. (Rake hager) XD Premien var å få slippe 3 siste timene av skoledagen og får 1 Stor Pizza hos den lokale pizzeriaen. + Langheeelg At vi hadde elevbedrift forrige uke, og gruppa mi vant pris for å ha hatt best tjeneste/produkt. (Rake hager) XD Premien var å få slippe 3 siste timene av skoledagen og får 1 Stor Pizza hos den lokale pizzeriaen. + Langheeelg Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 30. april 2008 Rapporter Del Skrevet 30. april 2008 (endret) Jey, langhelg og jeg har hjernerystelse >< OT: Jeg skal i bursdag på lørdag og at etter jeg har sendt meldinger med en jente til kl 11 så får jeg ett dikt av ei annen. Våkner til en melding der det står : "God Bedring, savner deg utrolig mye!" Endret 30. april 2008 av Batnobbit Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 30. april 2008 Rapporter Del Skrevet 30. april 2008 Lang helg og jobbing gjør meg glad nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå