Pubé Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Turn er helsefarlig. Gjør meg glad at jeg kan snikreklamere for som jeg ble ferdig med i dag. Og jeg er glad for at jeg er ferdig med en ny en, siden det begynner å bli en stund siden den forrige gang. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 (endret) Jeg vil snikreklamere for envideo jeg og en kamerat lagde. Den har nettopp nådd 140 visninger! Endret 11. februar 2011 av olehh Lenke til kommentar
CFM Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Har hatt en topp dag i skibakken og jeg fikk vasket bilen når jeg kom hjem ettersom det endelig er blitt tørt på veiene (i hvertfall nå). Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Heller turn enn ballsport!!!!! hvis turn i dette tilfellet er slik turn vi har hatt. Jeg hater å ha ballsport i gymmen. Er så enig! Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 fyi: turn er kjekt. That is all. Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Og ALT er jo helsefarlig hvis man gjør det feil... (Jfr Zoro Sama sitt innlegg lenger oppe her.) Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Ikke hasj. Det er dritbra for sjela og sånt. 5 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Og ALT er jo helsefarlig hvis man gjør det feil... (Jfr Zoro Sama sitt innlegg lenger oppe her.) EKSTREMT mye lettere å gjøre turn feil enn å gjøre noe feil innen svømming som er helsefarlig. Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Og ALT er jo helsefarlig hvis man gjør det feil... (Jfr Zoro Sama sitt innlegg lenger oppe her.) EKSTREMT mye lettere å gjøre turn feil enn å gjøre noe feil innen svømming som er helsefarlig. Ja, jeg har aldri hørt om noen som har drukna før. /ironi Grunnen til at du ser på svømming som enklere sånn generelt sett er at du har lært det fra du var liten (i større eller mindre grad). For de som har vokst opp med turn skal det veldig mye til for å skade seg. Og de som underviser i turn skal ha sikringskurs (men her failer de fleste gymlærere). For øvrig er det ikke helsefarlig å få gangsperre (også kjent som den stive nakken din etter noen forsøk med hodeståing). Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Men selv om man ikke er en erfaren svømmer, skal det mye til for å skade seg. Skal også en del til for å drukne. Er nok en god del flere som har skadet seg ved turn enn folk som har druknet Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Men selv om man ikke er en erfaren svømmer, skal det mye til for å skade seg. Skal også en del til for å drukne. Er nok en god del flere som har skadet seg ved turn enn folk som har druknet Av ovennevnte grunn. Jeg vet veldig mange som har sklidd på bassengkanten, på stupebrettene, kræsja i bunnen, i bassengkanten osv. Selvsagt er det nesten umulig å skade seg ved å svømme bryst fram og tilbake hver bidige dag, men det gjelder også om man bare stuper kråke i turnen, og man lærer ikke en dritt av noen av delene. Uansett hvilken idrett man velger må man prøve nye ting for å utvikle seg, og det innebærer selvsagt en viss risiko for å gjøre feil (etter min mening noe av poenget med å holde på med noe). Med de rette rammene er uansett det aller meste veldig trygt, og det gjelder også turn. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Men, skal man prøve noe nytt innen turn, er det veldig lett å skade seg, i motsetning til svømming. Det å skli på bassengkanten eller stupebrettet har ikke noe særlig med sporten svømming å gjøre. Og å treffe bunden eller bassengkanten er ikke noe som skjer hvis man stuper der man skal stupe og ikke hopper/stuper idiotisk nærme kanten. Jeg er også instruktør, for små barn som vil lære å svømme. Har enda tilgode at noen skader seg. Har holdt på med det siden August i fjor. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Chips og kjeks. Som jeg sa på skype "Det er jo nok til en fest! En aleine-fest!" Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 FREEEEEEEDAG!! !!GADEEEEEEERF DEN VAR DET JEG SOM STARTET MED IKKE STJEL MIN IDE! ADMINS BAN HAM!!!11!!11!## 1 Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 FREEEEEEEDAG!! !!GADEEEEEEERF DEN VAR DET JEG SOM STARTET MED IKKE STJEL MIN IDE! ADMINS BAN HAM!!!11!!11!## The Social Discussion Network. Coming to theaters soon. 1 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Og få 100kr + en pose med troika for og gå til naboen og tilbake Hun ringte ned om at lyden var fosvunnet på tvn, så jeg tok turen for og se på hva som var galt. Men når jeg kom dit så hadde hun fikset det ved og dra ut alle ledningene og sette dem in igjen. 1 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Jeg vil snikreklamere for envideo jeg og en kamerat lagde. Den har nettopp nådd 140 visninger! Liker videoen, men dubsteppen var veldig upassende. Dere skulle holdt dere til dramatisk musikk gjennom hele. 1 Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 DEN VAR DET JEG SOM STARTET MED IKKE STJEL MIN IDE! ADMINS BAN HAM!!!11!!11!## Whatevs Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 FREEEEEEEDAG!! !!GADEEEEEEERF DEN VAR DET JEG SOM STARTET MED IKKE STJEL MIN IDE! ADMINS BAN HAM!!!11!!11!## chillax dogg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå