Alpha Centauri Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Sjokoladeboller Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Gutter som disser turn kommer aldri til å bli skikkelige menn. Din definisjon av mannfolk er snudd på hodet. Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Gutter som disser turn kommer aldri til å bli skikkelige menn. Din definisjon av mannfolk er snudd på hodet. Nei, virkelig ikke. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 JEG SPILLER MINECRAFT!! Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 lol u jelly? Hadde ein slags "eksamen" i gym, turn. Ikkje tru at eg går her og har TURN frivillig. OG der mista ordet "turn" plutseleg all meining. :/ Tror Zoro Sama hadde samme greia. Folk i klassen hans brakk nakken og sånt. Nei jeg overdriver overhodet ikke hysj på deg Zoro Sama 1 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Jeg hadde smerter etter HVER gymtime vi hadde turn. Lenke til kommentar
BathildaBagshot Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Jeg stod på billappen i dag Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Pass på så den ikke fester seg under skoen din. 3 Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Damn you, Pokey. Du tok min mulighet til å være frekk. @LiseL; du burde heller ha den i lommeboka eller veska eller noe, enn å stå på'n Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Haha, snakk om å ikkje vere i form, zoro Eller er du berre veldig lite grasiøs og elegant , i motsetning til meg? Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 (endret) . Endret 14. juni 2017 av medlem-173043 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Heller turn enn ballsport!!!!! hvis turn i dette tilfellet er slik turn vi har hatt. Jeg hater å ha ballsport i gymmen. 1 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Nei fysj, for det er femi å ta salto og mandige hopp, og vise at ein kan meir med kroppen sin enn å sparke og slå. Det er som parkour/freerunning, berre litt mindre tøft. Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 (endret) Gymlærere generelt har dessverre manglende kunnskaper når det kommer til turn. Norske ungdommer hadde virkelig hatt godt av litt skikkelig turntrening, både for koordinasjon, styrke og smidighet. Det er heller ikke negativt at man lærer at man må tørre å satse for å få til forskjellige triks. Turn er et veldig godt grunnlag for mange andre idretter. Utrolig mye mer sexy enn bolemuskler, som så mange gutter trakter etter. Thomas Alsgaard har skjønt det. Endret 11. februar 2011 av cricket Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Haha, snakk om å ikkje vere i form, zoro Eller er du berre veldig lite grasiøs og elegant , i motsetning til meg? Klarer veldig fint å rulle fremover og bakover på en matte, og salto fra en slik firkanta trampoline og lande på beina opp på en tjukkas går også veldig greit. Men det er jo karakterpress, så jeg prøvde for harde livet å slå hjul, stå på hodet og stå på henda. Strakk begge lyskene av å prøve å slå hjul. Stiv og vondt i nakken av å stå på hodet. Og diverse fallskader av å prøve å stå på hodet eller henda. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 gymkarakterer er teit. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Burde være mere svømming i gymmen. Jeg hadde fått 6'er uten problemer. Og man trener så og si alle musklene i kroppen ved å svømme. Og jeg har aldri klart å skade med av å svømme. Mye bedre enn turn. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Er helt enig! Vi skal snart få styre våre egne gymtimer og da blir det svømming! Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Det tror jeg vi skal også. Men vet ikke om jeg har muligheten til å svømme. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Problemet er at man kan ikke ha svømming i pensum, ettersom ikke alle skoler har tilgang på svømmehaller. Da må det være alternativt til et annet kompetansemål, som f.eks. turn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå