NothinDoin™ Skrevet 9. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2011 Skal legge om trekket i taket på bilen. Under demonteringen kom det noen knekk. Anyways, nå holder jeg på å legge gips på/i sprekkene. Jobben består av 2 min arbeid, og 20min venting! Just my kind of work ;;leif Slår ikke det å legge abradable liner på motoren på jobben. Smør på med primer, bland lim imens det tørker, legg på lim på linern og i fan framen (selve motorkassa) legg på trykk og varmeelementer. Og vent så i tre timer før man ta de to neste... Huh, må kanskje revurdere karrierevalget mitt Lenke til kommentar
CFM Skrevet 9. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2011 (endret) Vi får ikke betalt for hvor raskt vi gjør det, men hvor nøyaktig vi gjør det... Flybransjen er grei sånn sett, hvis vi ikke tenker på "line" gutta. Endret 9. februar 2011 av CFM Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 9. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2011 Tror jeg må kjøpe meg Minecraft.. Ser jo faktisk litt kult ut Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 9. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2011 Tror jeg må kjøpe meg Minecraft.. Ser jo faktisk litt kult ut Det er veldig avhengighetsskapende. Du er advart! Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 9. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2011 Tidenes beste... 1 Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 9. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2011 Tror jeg må kjøpe meg Minecraft.. Ser jo faktisk litt kult ut Det er veldig avhengighetsskapende. Du er advart! Må jo ha noe å gjøre på skolen Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2011 Drar til Deutschland i morgen og får praktisere min pseudo-tysk. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 9. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2011 Tror jeg må kjøpe meg Minecraft.. Ser jo faktisk litt kult ut Det er veldig avhengighetsskapende. Du er advart! Må jo ha noe å gjøre på skolen 2cool4school? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 9. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2011 Tror jeg må kjøpe meg Minecraft.. Ser jo faktisk litt kult ut Litt? LITT? LITT?! Lenke til kommentar
Coa Skrevet 9. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2011 http://www.youtube.com/watch?v=scdzYU5A4AQ&feature=related 1 Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 9. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2011 Tror jeg må kjøpe meg Minecraft.. Ser jo faktisk litt kult ut Det er veldig avhengighetsskapende. Du er advart! Må jo ha noe å gjøre på skolen 2cool4school? Mm, I haz a mad swaggah Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 10. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2011 Nytt tennisutstyr. 1 Lenke til kommentar
Zt Skrevet 10. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2011 At alt ordner seg for snille gutter. Og at jeg har bursdag idag, så jeg får besøk etterpå. Skal ordne opp litt god middag og en bra film tenkte jeg. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 10. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2011 Gratulerer 1 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 10. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2011 At alt ordner seg for snille gutter. Og at jeg har bursdag idag, så jeg får besøk etterpå. Skal ordne opp litt god middag og en bra film tenkte jeg. Gz med dagen kjære Zt :love: 1 Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 10. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2011 Omg. Moooooom is home, and you can open the door. don't be afraid now, not anymore. Gratulerar med dagen Zt! Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 10. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2011 Får litt tårer... noe så NDYELIG! http://www.youtube.com/watch?v=dIUN6uA8hyM Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 10. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2011 (endret) . Endret 14. juni 2017 av medlem-173043 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 10. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2011 http://www.youtube.com/watch?v=YCVMuevcCvY Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå