Mikaeru Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 (endret) Å demontere kjøkkenet helt på egenhånd. Girl power! *insert sexist joke here* neida, bare tuller. Endret 9. februar 2011 av Mikaeru Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 *Er det noe dem kan, så er det kjøkken!* 4 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Symbolet for fisting? 5 Lenke til kommentar
Mikaeru Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 enten det eller ett forstørrelsesglass og en hval i midten. 1 Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Sukk. Får poste det på Facebook, kanskje jeg får den ønskede responsen der. :---( Lenke til kommentar
Mikaeru Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 (endret) Må jo bli fryktelig kjedelig på kjøkkenet nå. neida, synes det var godt gjort jeg. Endret 9. februar 2011 av Mikaeru Lenke til kommentar
Mikaeru Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 For å ikke bare gå OT kan jo jeg tilføye noe også. Jeg tror jeg har følelser for en jente, så jeg greide endelig å somle meg sammen til å sende en melding og spørre om kino. (melding er ikke akkurat det beste nei, men jeg kan bli litt nervøs.) uansett, glad for at jeg endelig har gjort litt mentalt fremskritt når det gjelder sosialt. fikk svar, ho er i syden. 3 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Fekk Roccat Kave i dag Har sakna det å høyre frekvensar frå 20 til 100 hertz, eg herpa mitt forrige headset slik at bassen forsvann Lenke til kommentar
CFM Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Kjører en sent 2009 modell Audi A3 som har gått 8500km i dag og i morra (leiebil). Det er litt digg med så og si helt ny bil. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Svømte 1.1 kilometer i dag, woho. Det er oppvarminga mi det Sømmer opp til 5km på en trening. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Husker da jeg tok 1000 Metersknappen da jeg var sånn ni. Var kjempestolt. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Fekk Roccat Kave i dag Har sakna det å høyre frekvensar frå 20 til 100 hertz, eg herpa mitt forrige headset slik at bassen forsvann Har det samme! Fikk det i går. Veldig fornøyd, og fikk det jo til en god pris. Du kjøpte fra Komplett.no du også, gjorde du ikke? Var et røverkjøp, selv om jeg ikke får utnytte av surround. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 http://www.youtube.com/watch?v=0ogJtX-Z7Xs&feature=player_embedded :!: 8 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 (endret) Fekk Roccat Kave i dag Har sakna det å høyre frekvensar frå 20 til 100 hertz, eg herpa mitt forrige headset slik at bassen forsvann Har det samme! Fikk det i går. Veldig fornøyd, og fikk det jo til en god pris. Du kjøpte fra Komplett.no du også, gjorde du ikke? Var et røverkjøp, selv om jeg ikke får utnytte av surround. Jepp, Komplett. Men ein kamerat skal straks ha seg G35. Eg lurte veldig på kva eg skulle velje av KAve og G35 i helga, men endte opp med Kave. Dei har G35 til 499 på elkjop.no. Endret 9. februar 2011 av svelemoe Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 :!: Jeg elsker han fyren der Sjekk ut de andre videoene hans! Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 (endret) Skal legge om trekket i taket på bilen. Under demonteringen kom det noen knekk. Anyways, nå holder jeg på å legge gips på/i sprekkene. Jobben består av 2 min arbeid, og 20min venting! Just my kind of work ;;leif Endret 9. februar 2011 av NothinDoin™ Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 http://www.ba.no/nyheter/article5485211.ece :!: Lenke til kommentar
CFM Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Skal legge om trekket i taket på bilen. Under demonteringen kom det noen knekk. Anyways, nå holder jeg på å legge gips på/i sprekkene. Jobben består av 2 min arbeid, og 20min venting! Just my kind of work ;;leif Slår ikke det å legge abradable liner på motoren på jobben. Smør på med primer, bland lim imens det tørker, legg på lim på linern og i fan framen (selve motorkassa) legg på trykk og varmeelementer. Og vent så i tre timer før man ta de to neste... Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 :!: Hahaha! :!: Så epic! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå