Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad

Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For å ikke bare gå OT kan jo jeg tilføye noe også.

Jeg tror jeg har følelser for en jente, så jeg greide endelig å somle meg sammen til å sende en melding og spørre om kino. (melding er ikke akkurat det beste nei, men jeg kan bli litt nervøs.)

uansett, glad for at jeg endelig har gjort litt mentalt fremskritt når det gjelder sosialt.

fikk svar, ho er i syden.

post-226529-0-35717400-1297274550_thumb.png

• Liker 3
Lenke til kommentar

Fekk Roccat Kave i dag :D

Har sakna det å høyre frekvensar frå 20 til 100 hertz, eg herpa mitt forrige headset slik at bassen forsvann :hrm:

Har det samme! Fikk det i går. Veldig fornøyd, og fikk det jo til en god pris. Du kjøpte fra Komplett.no du også, gjorde du ikke?

Var et røverkjøp, selv om jeg ikke får utnytte av surround.

Lenke til kommentar

Fekk Roccat Kave i dag :D

Har sakna det å høyre frekvensar frå 20 til 100 hertz, eg herpa mitt forrige headset slik at bassen forsvann :hrm:

Har det samme! Fikk det i går. Veldig fornøyd, og fikk det jo til en god pris. Du kjøpte fra Komplett.no du også, gjorde du ikke?

Var et røverkjøp, selv om jeg ikke får utnytte av surround.

Jepp, Komplett. Men ein kamerat skal straks ha seg G35. Eg lurte veldig på kva eg skulle velje av KAve og G35 i helga, men endte opp med Kave. Dei har G35 til 499 på elkjop.no.

Endret av svelemoe
Lenke til kommentar

Skal legge om trekket i taket på bilen. Under demonteringen kom det noen knekk.

Anyways, nå holder jeg på å legge gips på/i sprekkene. Jobben består av 2 min arbeid, og 20min venting!

Just my kind of work :cool:

;;leif

Slår ikke det å legge abradable liner på motoren på jobben.

Smør på med primer, bland lim imens det tørker, legg på lim på linern og i fan framen (selve motorkassa) legg på trykk og varmeelementer. Og vent så i tre timer før man ta de to neste... :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...