Coa Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Deilig og ikke ha postet i "Ting som irriterer deg så grenseløst" tråden på evigheter. Så mye negativitet som bare forsvinner Nesten ingenting irriterer meg lenger. 1 Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Samme her, fjerna den pent fra Mine innlegg for lenge siden. I'm walking on sunshine! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 http://www.youtube.com/watch?v=p4n2xoz87Vg&NR=1 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Samme her, fjerna den pent fra Mine innlegg for lenge siden. I'm walking on sunshine! Damn, nå fikk jeg den sangen på hjernen. Men det går bra, for det er en positiv og fin sang! Lenke til kommentar
1c3t34 Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Samme her, fjerna den pent fra Mine innlegg for lenge siden. I'm walking on sunshine! Damn, nå fikk jeg den sangen på hjernen. Men det går bra, for det er en positiv og fin sang! Irriterer det deg ikke litt at du fikk den på hjernen? Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Irriterer det deg nå? Nå da??? Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Jo. Er det omvendtdag? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Når man våkner midt på natta i ørska, brennsikker på at det er 5 minutter til alarmen på mobilen går av også er ikke klokka mer enn ett/to 3 Lenke til kommentar
Myst Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Er noen forbedringer i underbevisstheten virker det som. Når jeg begynner å klare og ta styring over marerittene mine, er det kanskje et godt tegn. Eller kan det ha vært ganske enkelt lucid dreaming, men uansett var det en god følelse. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Deilig og ikke ha postet i "Ting som irriterer deg så grenseløst" tråden på evigheter. Så mye negativitet som bare forsvinner Nesten ingenting irriterer meg lenger. Samme her, fjerna den pent fra Mine innlegg for lenge siden. I'm walking on sunshine! Ser ikke vitsen med å fjerne irriterer-tråden. Det er jo så mange bagateller man kan le av der. Blir alltid glad når jeg leser den tråden. 1 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Husket å oppdatere Spotify før premiumen gikk ut. Kjøpte i forrige uke men brukte ikke koden min før nå Nesten så jeg måtte i gang med å laste ned listene mine igjen her >.< Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Vassendgutane – Sillikon I Tatti Teksten er så latterlig dårlig at jeg blir glad av sangen! Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Vassandgutane ja.. Det er så harry at det er bra Hei Reidar er bedre da Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Vagabond – Sjømann Per Denne topper alt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå