Need44speed Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Ett tusen innlegg. 4099? Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 1000 innlegg utenfor OT, da. Lenke til kommentar
1c3t34 Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 nattmat<3 Ikke for å skuffe deg, men det er ikke natt Ikke for å skuffe deg, men klokken halv 3 er natt. Touché. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 http://www.youtube.com/watch?v=HfhUvuSa61E Den atmosfæren.. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 (endret) Spilte squad deathmatch på Isla Inocentes og så anklaget alle meg for å cheate og leavet Bare fordi jeg fikk 11 killstreak helt i begynnelsen ene kampen og var generelt et beist. Angrer på at jeg ikke frapset azz, hadde noen helt syke ting jeg gjorde. Gikk rundt med saiga (uten shotgun oppgradering) og c4 (assault) og gjorde masse phett Bl.a så var det en fyr som holdt på å drepe meg, så jeg løper bak veggen i skuret der vi hang og pumper den full med c4 på hin siden av der han er :O Så sprenger jeg veggen (så han dauer ofc), snur meg og der er det jo 3 stk Pumper 2 av dem fulle av bly men så er jeg tom for skudd i Saigan min omg!!! Så da blir jeg litt redd og tisser i buksen men så forsvinner den tredje personen istedenfor å drepe meg så jeg sier omg wAtSuP åsså kommer han tilbake akkurat når jeg tar frem pistolen min åsså pumper jeg han full av bly (med litt slurvete aim) så han dauet Og så begynte folk å whine om at jeg cheatet og så leavet dem Alltid festlig når sånt skjer Foruten det atte jeg måtte gi opp å spille da, siden servern ble tom. Endret 5. februar 2011 av Cowboy Bob 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Woody Guthrie – Car Song You laugh, you lose! Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Eg er den med flest innlegg i "Ranger sangen over deg"! Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Bestilte nettopp nytt headset Inb4 "lol gaming headset" og mchansern som seier "OP can't inb4". 1 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Dårlig kontakt innen 6 mnd. Tør du vedde imot? 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 lol gaming headset. OP can't inb4. 2 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 @ ajaco Dårlig kontakt? Laus plast rundt ledninga? Det er 3 ledninger og 1 usb som skal inn i maskina, stasjonær. Dårlig kontakt er eit problem folk med bærbar og koss har @mchansern Du er litt av ein luring Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Å bruke fem timer for dagen bare for å kose med hverandre i sengen er å anbefale for alle! Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Eg er den med flest innlegg i "Ranger sangen over deg"! Hvor ser man slikt? Damn it. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 (endret) @ ajaco Dårlig kontakt? Laus plast rundt ledninga? Det er 3 ledninger og 1 usb som skal inn i maskina, stasjonær. Dårlig kontakt er eit problem folk med bærbar og koss har @mchansern Du er litt av ein luring Lame med så mange jacks da, kan ikke plugge den i tastaturet. Kave er fantastisk ellers da, skulle heller ha hatt det enn headsettet jeg bruker nu men den gang ei. Kanskje når jeg får jobb. Å bruke fem timer for dagen bare for å kose med hverandre i sengen er å anbefale for alle! Lol tøffel alle vet at ekte menn tar damer med muskler og så går (for å røyke eller drikke øll). Kosing er for pingler. Endret 6. februar 2011 av Cowboy Bob Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Videre må jeg nok si meg enig i at flertallet av DLFere eller "objektivister" mangler litt sosial intelligens når det kommer til diskusjon. Hahaha. :!: Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Eneste jeg ikke er så glad i med Kave, er diskanten når jeg hører på musikk. Mens ellers er den herlig Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Snön smälter Er det nå jeg skal si at du er en skam for den nordiske kultur, og at du skal komme deg ut av landet? 6 Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Fant en plass på ca 2-300 meter med speilis i går! Slæddings med bilen FTW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå