Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad

Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spilte squad deathmatch på Isla Inocentes og så anklaget alle meg for å cheate og leavet Bare fordi jeg fikk 11 killstreak helt i begynnelsen ene kampen og var generelt et beist. Angrer på at jeg ikke frapset azz, hadde noen helt syke ting jeg gjorde. Gikk rundt med saiga (uten shotgun oppgradering) og c4 (assault) og gjorde masse phett Bl.a så var det en fyr som holdt på å drepe meg, så jeg løper bak veggen i skuret der vi hang og pumper den full med c4 på hin siden av der han er :O Så sprenger jeg veggen (så han dauer ofc), snur meg og der er det jo 3 stk Pumper 2 av dem fulle av bly men så er jeg tom for skudd i Saigan min omg!!! Så da blir jeg litt redd og tisser i buksen men så forsvinner den tredje personen istedenfor å drepe meg så jeg sier omg wAtSuP åsså kommer han tilbake akkurat når jeg tar frem pistolen min åsså pumper jeg han full av bly (med litt slurvete aim) så han dauet Og så begynte folk å whine om at jeg cheatet og så leavet dem

Alltid festlig når sånt skjer :) Foruten det atte jeg måtte gi opp å spille da, siden servern ble tom.

Endret av Cowboy Bob
  • Liker 1
Lenke til kommentar

@ ajaco

Dårlig kontakt? Laus plast rundt ledninga?

Det er 3 ledninger og 1 usb som skal inn i maskina, stasjonær.

Dårlig kontakt er eit problem folk med bærbar og koss har :cool:

@mchansern

Du er litt av ein luring :p

Lame med så mange jacks da, kan ikke plugge den i tastaturet. Kave er fantastisk ellers da, skulle heller ha hatt det enn headsettet jeg bruker nu men den gang ei. Kanskje når jeg får jobb.

Å bruke fem timer for dagen bare for å kose med hverandre i sengen er å anbefale for alle! :new_woot:

Lol tøffel alle vet at ekte menn tar damer med muskler og så går (for å røyke eller drikke øll). Kosing er for pingler.

Endret av Cowboy Bob
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...