Gavekort Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Selvfølgelig er det det! Det er derfor jeg skriver dette i "Ting som er hyggelige og gjør meg glad". Det gjør meg meget glad! Problemet er bare at timene våres er svært ustrukturerte, så jeg er redd for at det muligens ikke blir allverdens tid til å leke med dem. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 ... kanno gi han eit hint me å stirre på na *LOLWUT* Som jeg sa, så var det dialekt. Var ikke ment at du skulle forstå det. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Som jeg sa, så var det dialekt. Var ikke ment at du skulle forstå det. Jeg skjønte det da, men jeg er awesome Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Er ikke ofte jeg spiller så veldig høy musikk i hybelen min. Men når jeg spiller Pink Floyd - Money eller Run like hell så skal det være så høyt at det lukter brent etterpå! Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 (endret) Allerede svømt i to timer og gått 2,5 mil på ski. Nesten litt for digg start på helga! Endret 4. februar 2011 av Diskutert Lenke til kommentar
CFM Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Er ikke ofte jeg spiller så veldig høy musikk i hybelen min. Men når jeg spiller Pink Floyd - Money eller Run like hell så skal det være så høyt at det lukter brent etterpå! Samme her og i bilen! For ikke å snakke om Time, High Hopes, live versjon av Coming Back to Life, og live versjon av Comfortably Numb! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Live ja! Pink Floyd er et av få band som er bedre Live enn studio! Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Er ikke ofte jeg spiller så veldig høy musikk i hybelen min. Men når jeg spiller Pink Floyd - Money eller Run like hell så skal det være så høyt at det lukter brent etterpå! Er så digg det, å fyre opp full guffe med musikk man digger. Jeg tør dessverre ikke gjøre det lenger, har fått hengt opp en drapstrussel på døra her etter jeg hadde en kveld der jeg var litt for glad i Urfaust Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Er sjeldent jeg bråker! Men nå er jeg skikkelig i transe av god psykedelisk musikk! Så det er bare å lene hodet tilbake og rocke med! Lenke til kommentar
Coa Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 iCarly. Utrolig mye mer morsomt enn alt det andre søpplet som går på TV. Gruser Hannah Montana lett. 2 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 (endret) Da faller sikkert dette i smak, kos deg e:til Gavekort e2:Hyggelig å se Coa tilbake Endret 4. februar 2011 av Vowels Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 (endret) Er hjemme alene nå, da går det i Hellhammer på høyeste volum. Endelig er det helg. Endret 4. februar 2011 av CypheroN Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Da faller sikkert dette i smak, kos deg e:til Gavekort e2:Hyggelig å se Coa tilbake Ouu! Ny musikk! Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 (endret) Så utrolig enkelt å gjøre om youtubefilmer til mp3 filer!!! Nå blir det kjøretur med masse nye Taylor Swift mixer jeg ikke har fått tak i før http://www.youtube.com/watch?v=h3SmM1d9qO0&feature=related Endret 4. februar 2011 av Amberlamps Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 (endret) . Endret 14. juni 2017 av medlem-173043 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 (endret) til Amberlamps. Endret 4. februar 2011 av KongKake 2 Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 til Amberlamps. Vet ikke hva den skal bety, men så søt da Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 (endret) . Endret 14. juni 2017 av medlem-173043 Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 (endret) Edit: Dette gjør meg glad... http://www.youtube.com/watch?v=NSKIIWDy_80 Endret 4. februar 2011 av Lemon Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 At kinoen her i bygda endelig blei digitalisert, og at eg nettopp såg Avatar i 3D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå