1c3t34 Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Langhelg. Det er digg det 1 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Dere planlagte dette dere? Ja, det gjorde dere ja, jævler. Vedlagt følger copypaste fra den legendariske Skypechatten "De elleville elleve", som skriver mer enn 4000 A4 sider i året (så lite pga voicechat). [01:23:32] Pokeyliciouzzz: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=787750&view=findpost&p=16880582 [01:23:37] Pokeyliciouzzz: ta en GADERF så blir vi kule 1 Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 At det snart er helg, endelig, tror aldri jeg har ventet på helga som jeg har gjort denne uka. Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Kjeks mmmmmmh Spiser kjeks jeg også nå Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Langhelg. Det er digg det Heldig du! Jeg har skole Lørdag og Søndag! Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 http://debatt.sol.no/content/har-jeg-brutt-loven 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 http://debatt.sol.no/content/har-jeg-brutt-loven :!: Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Ser ikke helt hva som er så morsomt med det? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 En av det attraktiv representant fra det motsatte kjønn ga meg blikk på bussen. Enten er det: 1) Jeg er usannsynlig stygg og må bli beglodd. 2) Jeg er kjekk og kvinner får vann i munnen av å se på meg. Jeg går for nummer 2, og det styrker den ellers så svært høye selvtilliten min enda mer! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 En av det attraktiv representant fra det motsatte kjønn ga meg blikk på bussen. Enten er det: 1) Jeg er usannsynlig stygg og må bli beglodd. 2) Jeg er kjekk og kvinner får vann i munnen av å se på meg. Jeg går for nummer 2, og det styrker den ellers så svært høye selvtilliten min enda mer! 3. "Æsj, hvorfor driver den fyren og stirrer på meg? Kanskje jeg kan gi han et hint med å stirre på han..." 2 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Mulig du er inne på noe. La oss ikke håpe det. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 3. "Æsj, hvorfor driver den fyren og stirrer på meg? Kanskje jeg kan gi han et hint med å stirre på han..." Er du trøtt for tiden, Slimda? Du har så mye rare skrivefeil/slurvefeil Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Skrive/slurvefeil? Hvor da? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Seriøst? Ser du det ikke? 3. "Æsj, hvorfor driver den fyren og stirrer på meg? Kanskje jeg kan gi han et hint med å stirre på han..." Skal være ved Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 "ved å stirre" mener du? Er nok bare dialekten min som slår til igjen. ... kanno gi han eit hint me å stirre på na Men ser hva du mener. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 ... kanno gi han eit hint me å stirre på na 2 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 At linja jeg går har alt for mye penger, og alt for lite å bruke dem på. En lærer hadde plutselig gjort et innkjøp av 20 Lego Mindstorms og 4 Quadrokopter. Som basically er mer leketøy enn undervisning. 1 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 "Ting som irriterer deg grenseløst" gjør meg glad. 2 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 (endret) En lærer hadde plutselig gjort et innkjøp av 20 Lego Mindstorms og 4 Quadrokopter. Som basically er mer leketøy enn undervisning. So? det er jo tøft Vent, det hørtes nesten ut som om du var irritert over at det var leikety. Men så såg eg kva tråd det var. Uansett, eg skulle gjerne hatt slikt å leike meg med. Kva slags mindstorms? NXT? Endret 4. februar 2011 av svelemoe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå