Populært innlegg Pokey Skrevet 1. februar 2011 Populært innlegg Del Skrevet 1. februar 2011 Jeg har kilder på at Starbucks kommer til Oslo snart. Jeg skal ta med meg Macen min dit og henge der hele dagen mens jeg forteller folk om indie-musikken min 10 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Jeg har kilder på at Starbucks kommer til Oslo snart. Jeg skal ta med meg Macen min dit og henge der hele dagen mens jeg forteller folk om indie-musikken min Kult. Skal vi skrive et blogginnlegg om det sammen? Lenke til kommentar
Maxie10 Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 At det endelig har gått i orden med praksisplass! Det var en lettelse! Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Ja gjerne. Må ta bilder også, da. 2 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Jeg har kilder på at Starbucks kommer til Oslo snart. Jeg skal ta med meg Macen min dit og henge der hele dagen mens jeg forteller folk om indie-musikken min Eg kan ta med speilrefleksen og ta bilete heile tida. FFFUUUU, Ninja-pokey Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Glem nå ikke å kjøpe Frappuccino eller Cappuccino (eller hva det kalles)! On-topic: Å slutte tidlig Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Eg kan ta med speilrefleksen og ta bilete heile tida. FFFUUUU, Ninja-pokey Flott, egen fotograf! Det er et lite pluss hvis du kun bruker auto-instillingene samtidig som kameraet ditt kostet over 9000 kroner, så er vi nesten en komplett stereotyp. Alt vi trenger nå er briller av plast. 2 Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Omg, eg må skrive om dette på twitter! 1 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Husk å bruk iPaden, ikke pcen, når du skriver! Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Ja gjerne. Må ta bilder også, da. Ja! Sammen med de ansatte! Som motvillig er med. Husk å bruk iPaden, ikke pcen, når du skriver! Må huske å skrive med store bokstaver nederst "Skrevet på Ipaden min" Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 iWrote this on my iPad, and iRan while typing it? 2 Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Må huske å skrive med store bokstaver nederst "Skrevet på Ipaden min" Omg, eg vil få så mykje indie-cred! Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 (endret) . Endret 14. juni 2017 av medlem-173043 Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Kamelot - Abandoned Den er så fantastisk! 1 Lenke til kommentar
CFM Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 (endret) Å høre på Coming Back to Life fra Remember That Night konserten med David Gilmour! :love: Ahhhhhh for en intro! :love: Endret 1. februar 2011 av CFM 1 Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 (endret) Lærer Bjørndals metode BT.no «Og du! Du holder godt kjeft, din idiot!» Blir glad av slike innlegg Endret 2. februar 2011 av -Léon- Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Det var et godt innlegg ja. Ble glad når jeg leste den via spytte-på-lærer-tråden. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Leste det jeg også. Var god lesing, og en klok lærer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå