Alliha Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Sjølv syns eg eldre og er ganske fine. Daddies. Uansett. Blitt frykteleg glad i God Is An Astronaut - Suicide By Star. 1 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Nok en knall dag med masse tøvprat på Skype og bygging av spinnville prosjekter på Minecraft. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Det Bob sa, og denne posten. Oh, og at jeg nå har 3333 innlegg. 1 Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Italienske navn. Se på disse og smak på de, spesielt førstnevnte sitter godt på leppene: Giampaolo Pazzini, Caravaggio, Giacomo Puccini, Giuseppe Verdi og Antonio Vivaldi. 2 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Vet ikke med deg, men om noen er pene, betyr ikke at de er sexy, vakre eller noe jeg ville rotet rundt med i senga. Pene unger er jo noe enhver forelder ønsker seg, er det ikke? ' Godt å se at jeg ikke står HELT alene om dette... Veldig enig. Men nå synes jeg at vi kan kutte denne samtalen, ikke sant, Nyhus? Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Italienske navn. Se på disse og smak på de, spesielt førstnevnte sitter godt på leppene: Giampaolo Pazzini, Caravaggio, Giacomo Puccini, Giuseppe Verdi og Antonio Vivaldi. Jeg er så utrolig enig! Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Space Tribe vs. Electric Universe - Total Disintegration! Fy faen, goatrance og psy generelt gjør meg egentlig glad. Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Italienske navn. Se på disse og smak på de, spesielt førstnevnte sitter godt på leppene: Giampaolo Pazzini, Caravaggio, Giacomo Puccini, Giuseppe Verdi og Antonio Vivaldi. Förstaamn som Ulf, Bjøörn, Sven, Stig, Runar, Magnus är bättre... 1 Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 At eg ska bestille bokse-utstyr i dag! Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 At eg ska bestille bokse-utstyr i dag! Ikke fleshlight!? Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 At eg ska bestille bokse-utstyr i dag! Ikke fleshlight!? Nei, det får jaggu holde med 2 for no! Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Det Bob sa, og denne posten. Det gjer meg glad å gjere deg glad Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Förstaamn som Ulf, Bjøörn, Sven, Stig, Runar, Magnus är bättre... Må bare skyte inn dette innlegget. Nordisk kultur er til dels interessant, nordiske fenomener også, men disse navnene mangler poesi og kunst etter mine ører, øyne og smak. Bare det å høre navnene Caravaggio eller Michelangelo gir en poetisk og kunstnerisk klang i øret - uavhengig av hva begge har utrettet. 4 Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Endelig flyttet inn på ny hybel, så slipper jeg at folk tar tingene mine mer. 1 Lenke til kommentar
Narsissisten Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Gratulerer! Jeg bor stort sett alene selv og leker med tanken på å flytte også. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Då var alt av bokseutstyr bestilt Då er det bare å vente.. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 So after landing my new job as a Wal-Mart greeter, a good find for many retirees, I lasted less than a day…. About two hours into my first day on the job a very loud, unattractive, mean-acting woman walked into the store with her two kids, yelling obscenities at them all the way through the entrance. I said pleasantly, ‘Good morning and welcome to Wal-Mart. Nice children you have there. Are they twins?’ The ugly woman stopped yelling long enough to say, ‘Hell no, they ain’t twins. The oldest one’s 9, and the other one’s 7. Why the hell would you think they’re twins? Are you blind, or stupid?’ So I replied, ‘I’m neither blind nor stupid, Ma’am, I just couldn’t believe someone slept with you twice. Have a good day and thank you for shopping at Wal-Mart.’ My supervisor said I probably wasn’t cut out for this line of work. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Where you found that?! Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 (endret) Stumbleupon http://www.openfreak.com/my-1st-day-of-employment/ Endret 31. januar 2011 av Mr. Graves Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå