Deadringer Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Han som sa du ikke eier selvironi hadde rett. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Gleder meg til å flytte til Wales, spesialisere utdanningen min og oppleve ny kultur! 1 Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 (endret) Fra nå av skal vi ikke ha noe utenomsnakk her inne, ei heller sentrering om en brukers smak, valg, holdninger, handlinger … etc. Oppryddingen tar jeg siden. Edit: Klar tale: Moderatormelding Hold dere til emnet. Capisce? Endret 30. januar 2011 av Onyx Lenke til kommentar
KKake Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Ja, den gjør meg faktisk glad. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Snart tilbake på Sola der stakkars bilen min har stått i litt over en uke. Blir fint å starte den og kjøre den varm før jeg legger meg i kveld. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 (endret) Snart tilbake på Sola der stakkars bilen min har stått i litt over en uke. Blir fint å starte den og kjøre den varm før jeg legger meg i kveld. Flyr du ENGM - ENZV i kveld? Hørte du kom fra Syden, hvor da? Gjør meg glad at jeg ikke er den eneste flygale her! Endret 30. januar 2011 av Mchansern Lenke til kommentar
CFM Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Stemmer det, kom fra Gran Canaria på fredagen. Så i morra er det tilbake på jobb og mekke motor på sånt fly jeg skal om bord i nå om noen få minutter (737). Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 (endret) Haha, bare fortsett om det gir dere noen glede Men ja, jeg er kristen. Og det anbefales! EDIT: Shit, jeg er en asosial idiot, jeg må mobbe kristendommen for å være like kul som de andre på forumet. Er man asosial om man må mobbe dem som mobber? Man er ihvertfall litt på villspor når man surmuler i feil tråd. Kan du forklare meg hva du mener med at kristne mobber? Endret 30. januar 2011 av kjermy Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Skal på seminar med to dyktige fotografer i morgen Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 At jeg er så usosial at 95% av telefonregningen min er datatrafikk, og det er bare for 10kr. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Jeg er generelt veldig billig i drift. Jeg spiser lite, er ikke spesielt stor forbruker av sukker og ringer aldri med mobilen min. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Seriøst? Hu ser ut som en 13-14åring. Folk er ikke syke selv om de synes at en ung/ yngre person er pen. Du blir ikke automatisk pedo av det... Hebefil. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Vær snille nåda, er ikke noe galt i å syns at unge jenter er pene. 2 Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Jo, det èr det. Det er sykt, rett og slett! 1 Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Jeg er da snill, jeg. Rettet tross alt opp feilen ved å kalle ham "pedofil". Lenke til kommentar
Narsissisten Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Jo penere jenta er, jo mer sannsynlig er det at de legger ut masse bilder av seg selv på nettet i dag. De får tåle ekle eldre folk som kommenterer på bildene deres, men samtidig... ærlig talt. Ikke vær de ekle eldre folka : P 1 Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Håhåhå, hei der, lille venn. Hvor gammel er du, da? Kom hit og gjør pappa glad.... 3 Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Vær snille nåda, er ikke noe galt i å syns at unge jenter er pene. Det er faktisk ganske spesielt å bli like utseende til ei jente når hu nettopp har begynt på ungdomskolen og du er godt over 20. Og jenta det er snakk om ser ikke eldre ut en hu er heller. Hu ser ut som et barn. Jo penere jenta er, jo mer sannsynlig er det at de legger ut masse bilder av seg selv på nettet i dag. De får tåle ekle eldre folk som kommenterer på bildene deres, men samtidig... ærlig talt. Ikke vær de ekle eldre folka : P Joda, sånn er det nå. Jenta er attentionwhore, og folka som plusser innlegga fordi de synes hu er tiltrekkende er creepy som faen. Unntaket er folk på samme alder selvfølgelig. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Vet ikke med deg, men om noen er pene, betyr ikke at de er sexy, vakre eller noe jeg ville rotet rundt med i senga. Pene unger er jo noe enhver forelder ønsker seg, er det ikke? 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå