kjermy Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Når Jesus snakker til meg, utrolig herlig ? Hva lurer du på? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Ja, Diskutant, hva lurer du på? Personlig foretrekker jeg å bli pratet til av Espen Askeladd, men Jesus funker fint det. Lenke til kommentar
Populært innlegg Gavekort Skrevet 30. januar 2011 Populært innlegg Del Skrevet 30. januar 2011 Når Jesus snakker til meg, utrolig herlig ? Hva lurer du på? Jeg hadde en kompis som hørte bestefaren sin i hodet sitt. Han ble innlagt. 10 Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Jeg er ikke så bekymret for det. Det som er saken, er at det var en kompis som hørte det fra Jesus, og fortalte meg det. Det han fikk høre var noe som gjaldt meg personlig, som er umulig at han visste. Og det traff så utrolig godt Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Toy Story marathon! Kan ikke forstå hvordan enkelte kan si at Toy Story filmene er dårlige og barnslige.. Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Toy Story marathon! Kan ikke forstå hvordan enkelte kan si at Toy Story filmene er dårlige og barnslige.. Jeg trodde det ikke fantes folk som syns de er for barnslige :O De er jo fantastiske! Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 (endret) Dette gjør meg glad I protest mot de kåte forumnerdenes ville bonerplussing gir jeg pluss til hver eneste post jeg ser som ikke inneholder et kvinnfolk i Recent Pic-tråden Endret 30. januar 2011 av Ajaco 3 Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Pappa er litt over 9 år eldre enn mamma Og de blei sammen da han var 24 og hu 14? Tviler. Og dessuten, -det er ikke sykt. Jo, ganske ille faktisk. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Jeg er ikke så bekymret for det. Det som er saken, er at det var en kompis som hørte det fra Jesus, og fortalte meg det. Det han fikk høre var noe som gjaldt meg personlig, som er umulig at han visste. Og det traff så utrolig godt Er du kristen? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Jesus snakket til meg også en gang. Han stod på torvet og spurte etter et par kronestykker til mat. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Med en gang det blir prat om religion og overtro har jeg en tendens til å bevege meg over i "ting som irriterer så grenseløst"-tråden. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Religion er som traction control på biler; Det er bra det er der for dem som trenger det, men for oss som virkelig har peiling er det bare i veien! 3 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Religion er som traction control på biler; Det er bra det er der for dem som trenger det, men for oss som ikke synes vi trenger det er det bare i veien! Sånn. Nå hørtes det mer seriøst og voksent ut. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Likte min versjon bedre.. Lenke til kommentar
Narsissisten Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Religion er som traction control på biler; Det er bra det er der for dem som trenger det, men for oss som virkelig har peiling er det bare i veien! Damn straight! Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Likte min versjon bedre.. Det gjorde jeg også. Ok. Jeg synes synd på dere, for det var heller ikke særlig voksent sagt, og det vet dere veldig godt selv Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Jeg er ikke så bekymret for det. Det som er saken, er at det var en kompis som hørte det fra Jesus, og fortalte meg det. Det han fikk høre var noe som gjaldt meg personlig, som er umulig at han visste. Og det traff så utrolig godt Åh, det er så koselig. Jeg pleier ofte å snakke med Jesus om natten mens jeg ligger i senga. Vi har dype samtaler om alt som angår meg, og jeg pleier ofte å ikke sove mens jeg snakker med han! Noen ganger kommer Gud også, så sitter vi her alle sammen og prater 8 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Opeth gjør meg glad! De rører både min rolige side, min dype side og mitt metallhjerte! Opeth – Soldier of Fortune Deep Purple cover med fantastisk gitarspilling. Opeth – Ghost of Perdition Tungmetall som kunne vekket Satan selv Opeth – Burden Melankolsk sang for mine tristere dager Opeth – Face Of Melinda (Remastered) Sang for å lene seg tilbake og bare digge musikken Opeth – Blackwater Park Calm before the storm! Gir meg frysninger. Opeth – Would? Epic bass! Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Straight up, Pokey; hva tjener du på å le av det? Gir det deg en indre glede? Da er du en syk syk mann. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå