KKake Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Pendulum. Holy fuck det er så bra. DET ER SÅ BRA. Jeg digger deg. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 (endret) 13-14år = barn, nettopp ut av barneskolen, tidlig ungdomskole. I følge profilen din er du 87. modell, altså 9 år eldre. Det er sykt. Pappa er litt over 9 år eldre enn mamma Og dessuten, -det er ikke sykt. Endret 30. januar 2011 av Diskutant Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 (endret) 40 og 49 åring = OK. 14 og 23 åring = ikke OK. 4 og 13 åring = ... See the difference? Endret 30. januar 2011 av Slimda Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 hebefil, ikke pedofil. over 11 -12 år = hebefil Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Det verste er at du svetter over noen som en annen stalker. Greit nok at man er mann, og har sine behov. Men jeg liker ikke vippetisser på forumet eller chatroulette. 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 under, altså pre-pubertal = pedofil Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Pendulum. Holy fuck det er så bra. DET ER SÅ BRA. Har du nettopp oppdaga Pendulum? Det er bra at fleire har sett lyset Witchcraft, Watercolour, Hold your colour, Slam, The Tempest, The other side, Propane Nightmares, The Island, The Vulture, Tarantula, Granite, Encoder! FYFAEN, EG ELSKAR PENDULUM! Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 No skal eg sjekke ut Pendulum. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Pendulum er bra, jeg er glad for at jeg har satt passordbeskyttelse for å gå inn på facebok. Jeg trykket helt tilfeldig rundt på tastaturet, så nå vet jeg ikke hva passordet er. Facebook = blokkert Lenke til kommentar
Erav Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 40 og 49 åring = OK. 14 og 23 åring = ikke OK. 4 og 13 åring = ... See the difference? Langsiktig invistering i potensielle damer. Hvorfor er jeg den eneste som ser på det den veien? Hu som er 14, gi hu 4 år. Voila! Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Når Jesus snakker til meg, utrolig herlig 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Når Jesus snakker til meg, utrolig herlig ? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Speaking of pendulum... fler som var på konserten deres i Oslo i desember? Det var awesome det. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Speaking of pendulum... fler som var på konserten deres i Oslo i desember? Det var awesome det. Eg blir trist kvar gong nokon nemner den konserten... 2 år til eg i det heile tatt får lov til å sleppe inn på noko slikt Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Seriøst? Hu ser ut som en 13-14åring. Folk er ikke syke selv om de synes at en ung/ yngre person er pen. Du blir ikke automatisk pedo av det... 13-14år = barn, nettopp ut av barneskolen, tidlig ungdomskole. I følge profilen din er du 87. modell, altså 9 år eldre. Det er sykt. Enig! Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Å sjå Ringenes Herre igjen Badass. Hadde vore betre om eg hadde bluray-versjonen, men får nøye meg med DVD enn så lenge. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Neida, fra spøk til pangpang, jeg tror dere skjønner hva jeg mener. Det går fint an å synes at en person er pen uten at man får vippetiss som gavekort sier/ blir überkåt/ stalker vedkommende. Det tror jeg dere, og spesielt deg Geir er voksne nok til å skjønne. Selvsagt, men må jo få lov til å erte litt. Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Speaking of pendulum... fler som var på konserten deres i Oslo i desember? Det var awesome det. Var ikke der selv, men kjenner en som var, og jeg tror han holdt på å dø på seg av begeistring! Selv var jeg på Roskilde-konserten i fjor Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Neida, fra spøk til pangpang, jeg tror dere skjønner hva jeg mener. Det går fint an å synes at en person er pen uten at man får vippetiss som gavekort sier/ blir überkåt/ stalker vedkommende. Det tror jeg dere, og spesielt deg Geir er voksne nok til å skjønne. Selvsagt, men må jo få lov til å erte litt. Det er fullt lovlig, men akkurat nå virket det faktisk som du mente det Lenke til kommentar
KKake Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 (endret) Speaking of pendulum... fler som var på konserten deres i Oslo i desember? Det var awesome det. Jeg var der. Det var awesome ja, men savnet et oppvarmingsband som kunne hypet opp litt mer enn han DJ-en gjorde. Og når dubstepdelen i Different (VIP) kom, da trodde jeg at jeg skulle dø av awesomenes. Endret 30. januar 2011 av KongKake Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå