Mchansern Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 At jeg har mer enn Slimda. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 En kompis som har fått lappen nå. Misunnelig som faen, men det er gøy å vite at folk endelig begynner å komme seg på veiene! Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 At eg var på sesjon i går, og det kunne nesten ikkje godt bedre. Toppscore på alle fysiske testen, og 7/9 på IQ testen. Gjorde eit så godt fyrsteinntrykk på offiseren som me snakka med, at han la til ein ekstra kommentar på "CV'en" min som sa: "Meget godt inntrykk" - noko han visstnok gjorde "jævloi sjeldent" Då blir det i fyrsteomgang å søke befal, om eg ikkje kjem inn på befal, så blir det grensevakt (om det har blitt nokon ledige plassar), siste blir evt. flyforsvaret! Gledar meg som f*** Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 ... og 7/9 på IQ testen.... At? Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Det nye albumet til Kaizers! ORGASME I ØRENE! Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Ja. Man får ei prøve som skal vise ferdigheter innanfor matte, formlikheter og språkferdigheter, der man blir karaktersat på ein skala frå 1 til 9 der 9 er feilfritt. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Handla inn spareribs for 600kr som skal nytes sammen med pommes frittes og Jack Daniels orig.n.7 saus ikveld Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Må skuffe deg! Fordrar hverken spareribs eller Jack Daniel's. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Ja. Man får ei prøve som skal vise ferdigheter innanfor matte, formlikheter og språkferdigheter, der man blir karaktersat på ein skala frå 1 til 9 der 9 er feilfritt. Hvorfor velger du å kalle det en IQ test? Det er så absolutt ikke en IQ test Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 7/9 av en IQ-test? Du skal telle til 9. Han kom til 7. Nå kan dere le. 2 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Ja. Man får ei prøve som skal vise ferdigheter innanfor matte, formlikheter og språkferdigheter, der man blir karaktersat på ein skala frå 1 til 9 der 9 er feilfritt. Det har overhodet ingen verdens ting med IQ å gjøre. Det er like mye IQ som Gym er Samfunnsfag. 2 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 (endret) Fantabulastisk sang Endret 28. januar 2011 av Diskutant Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 (endret) Ja. Man får ei prøve som skal vise ferdigheter innanfor matte, formlikheter og språkferdigheter, der man blir karaktersat på ein skala frå 1 til 9 der 9 er feilfritt. Det har overhodet ingen verdens ting med IQ å gjøre. Det er like mye IQ som Gym er Samfunnsfag. har dei oppgåvene ingenting med IQ å gjere? Må sei eg falt av toget ditt der gutt. edit: leif Endret 28. januar 2011 av Ondskap Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Dr. Pepper åh guuud det er så godt Når jeg får lønning skal jeg blåse halvparten på Dr. Pepper Må bare få meg jobb, da. 2 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Noen av oppgavene har med logikk å gjøre ja, men det er ikke dermed sagt at testen er en IQ-test. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 (endret) Dr. Pepper åh det er så godt Second. Endret 28. januar 2011 av Diskutant Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 har dei oppgåvene ingenting med IQ å gjere? Må sei eg falt av toget ditt der gutt. Hvis testen inneholder bare en eneste oppgave som handler om matte og språk er det milevis unna en IQ test. Drit i hersketeknikkene, du ser ut som en dust på den måten. 1 Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Noen av oppgavene har med logikk å gjøre ja, men det er ikke dermed sagt at testen er en IQ-test. Det er sant. Blei kanskje lang å sei det var ein IQ test, men er kanskje meir korrekt å kalle det for ein intelligens test. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 En fagkunnskapstest. Ikke mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå