Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad

Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At eg var på sesjon i går, og det kunne nesten ikkje godt bedre.

Toppscore på alle fysiske testen, og 7/9 på IQ testen.

Gjorde eit så godt fyrsteinntrykk på offiseren som me snakka med, at han la til ein ekstra kommentar på "CV'en" min som sa: "Meget godt inntrykk" - noko han visstnok gjorde "jævloi sjeldent" :w00t:

Då blir det i fyrsteomgang å søke befal, om eg ikkje kjem inn på befal, så blir det grensevakt (om det har blitt nokon ledige plassar), siste blir evt. flyforsvaret!

Gledar meg som f*** :D

Lenke til kommentar

Ja. Man får ei prøve som skal vise ferdigheter innanfor matte, formlikheter og språkferdigheter, der man blir karaktersat på ein skala frå 1 til 9 der 9 er feilfritt.

Det har overhodet ingen verdens ting med IQ å gjøre. Det er like mye IQ som Gym er Samfunnsfag.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Ja. Man får ei prøve som skal vise ferdigheter innanfor matte, formlikheter og språkferdigheter, der man blir karaktersat på ein skala frå 1 til 9 der 9 er feilfritt.

Det har overhodet ingen verdens ting med IQ å gjøre. Det er like mye IQ som Gym er Samfunnsfag.

har dei oppgåvene ingenting med IQ å gjere? Må sei eg falt av toget ditt der gutt.

edit: leif

Endret av Ondskap
Lenke til kommentar

har dei oppgåvene ingenting med IQ å gjere? Må sei eg falt av toget ditt der gutt.

Hvis testen inneholder bare en eneste oppgave som handler om matte og språk er det milevis unna en IQ test.

Drit i hersketeknikkene, du ser ut som en dust på den måten.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...