DanieI Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Det er fordi postene dine suger så jævlig. Takk for den... Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Det er fordi postene dine suger så jævlig. Takk for den... Ikke noe problem Ny Community episode i morgen :thumbs: Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 (endret) Det er fordi postene dine suger så jævlig. Takk for den... Tips til innlegg som gir pluss her på denne delen av forumet: Kvinner hører hjemme på kjøkkenet. Neger er ok å si. Maria Amelie har ingenting i Norge å gjøre. Topp 20 suger. Trening er stress. Cola er godt. Kvinner hører hjemme på kjøkkenet. Southpark sitater. Drite ut andre brukere. ______________________________ Sikkert noe jeg har glemt, føl dere velkomne til å fylle inn manglende punkter. Endret 27. januar 2011 av NothinDoin™ 2 Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Det er fordi postene dine suger så jævlig. Takk for den... Tips til innlegg som gir pluss her på denne delen av forumet: Kvinner hører hjemme på kjøkkenet. Neger er ok å si. Maria Amelie har ingenting i Norge å gjøre. Topp 20 suger. Trening er stress. Cola er godt. Kvinner hører hjemme på kjøkkenet. Southpark sitater. Drite ut andre brukere. ______________________________ Sikkert noe jeg har glemt, føl dere velkomne til å fylle inn manglende punkter. Fikk nylig 7pluss, sikkert pga mine innlegg om cola i følge din tråd ^^ Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Jeg fant 70 kr tilsammen i svømmehallen i dag! To tikroninger i ett og samme skap, samt en deilig krisp femtilapp som lå og ventet på meg i inngangspartiet. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Tips til innlegg som gir pluss her på denne delen av forumet: Kvinner hører hjemme på kjøkkenet. Neger er ok å si. Maria Amelie har ingenting i Norge å gjøre. Topp 20 suger. Trening er stress. Cola er godt. Kvinner hører hjemme på kjøkkenet. Southpark sitater. Drite ut andre brukere. Jeg tror de fleste plussene mine har kommet på den måten. 2 Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Tips til innlegg som gir pluss her på denne delen av forumet: Kvinner hører hjemme på kjøkkenet. Neger er ok å si. Maria Amelie har ingenting i Norge å gjøre. Topp 20 suger. Trening er stress. Cola er godt. Kvinner hører hjemme på kjøkkenet. Southpark sitater. Drite ut andre brukere. ______________________________ Sikkert noe jeg har glemt, føl dere velkomne til å fylle inn manglende punkter. Wat u no of mai laif? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Tips til innlegg som gir pluss her på denne delen av forumet: Kvinner hører hjemme på kjøkkenet. Neger er ok å si. Maria Amelie har ingenting i Norge å gjøre. Topp 20 suger. Trening er stress. Cola er godt. Kvinner hører hjemme på kjøkkenet. Southpark sitater. Drite ut andre brukere. ______________________________ Sikkert noe jeg har glemt, føl dere velkomne til å fylle inn manglende punkter. Njaaa... Alle er dritt lei av Maria, jeg personlig blir kvalm bare ved tanken, så tviler på det... Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Er det meg eller har begge trådene blitt til en "Ting som irriterer". Smil eller GTFO! Gjør meg glad at jeg flytter til Wales snart! 4 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Jeg fant 70 kr tilsammen i svømmehallen i dag! To tikroninger i ett og samme skap, samt en deilig krisp femtilapp som lå og ventet på meg i inngangspartiet. Det er å stjele, du burde levere pengene tilbake til skapet og inngangspartiet. 2 Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 ^ Living on the wild side baby! 2 Lenke til kommentar
spinnwild Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 å drømme om sitrongele, og samme dag så kjøper kjæresten med sitrongele til dessert Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 ^ Living on the wild side baby! Ukens Community episode...oh boy. Jeg begynte å le cirka 3-5 sekunder uti og fortsatte gjennom hele episoden. Gjør litt vondt i magen av å ha ledd så mye. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Dobbelt så høy lønn som forventet. 9000 smuuuuuuude kroner. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Jeg overlevde mannedag i går. Vi anser det som unødvendig med jakke, såvel som en tykk genser ute i minus 10-15. I tillegg gikk kvelden i går med til øl, wrestling og PS3. Jeg er veldig glad jeg overlevde å drikke øl. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 (endret) Dobbelt så høy lønn som forventet. 9000 smuuuuuuude kroner. IT'S OVER NINETH... Nei, det er det ikke... Endret 28. januar 2011 av Gavekort 3 Lenke til kommentar
spinnwild Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 å slikke bolle og annet verktøy etter kakebaking, spesielt sjokoladebaserte kaker Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Og jeg har nesten 500 pluss^^ Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 At jeg har tre ganger så mye som Quakecry. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå