Mannen med ljåen Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 (endret) Denne firbeinte frøkna gjør meg glad. Særlig når hun maler. Hun maler som et industriområde, mye høyere enn noen annen katt jeg har hatt den ære å stifte bekjenskap med Endret 22. august 2007 av Kerrigan Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Jeg liker at jeg bare jobber mandag til torsdag, og at jeg tjener såpass bra at det at jeg går glipp av en arbeidsdag ikke har noe å si på lønninga mi. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Jeg blir alltid like glad når folk ringer å spør om resultat på fag-/svenneprøver, også kan jeg gratulere dem med at de nå er fagarbeidere. Han siste her ble veldig glad, og da blir jo jeg også det. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 (endret) Nå er han kanskje ingen ting, men.. Nyhus! Han klarer på en eller anna måte alltid å lyse opp dagen min Endret 24. august 2007 av bazukh Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Når det er slike ypperlige kjøreforhold som i dag. Sol og tørr og varm asfalt og lite trafikk. En fryd å kjøre bil i dag. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 At jeg kjøpte 2 David Brent t-skjorter fra play.com for €10 =D Dette gjorde meg faktisk utrolig glad. Elsker å finne gode tilbud/priser på nettet! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 At denne tråden faktisk lever i beste velgående gjør meg glad Fint å se at folk er i stand til å være glade også, og ikke bare irritere seg over ting Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Min nye heite Golf Mk3 1.8L GL Bare meg og deg pus. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 At jeg flytter snart til en større hybel Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Min nye heite Golf Mk3 1.8L GLBare meg og deg pus. 9373352[/snapback] Så lovende ut den. Lenke til kommentar
Jimstar Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 den nye macbooken min gjør meg glad jeg kan ikek dra på skolen fordi mandlene mine ikke funker, det er også litt bra, for jeg orker ikke skole nå.. Og snart skal jeg operere mandlene, sånn at de aldri kan plage meg mer, og det gjør meg også glad Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Jeg elsker å finne ting igjen som jeg trodde var borte for alltid. Slik som i dag da jeg fant igjen mine Haglöfs-hansker som er uunværelige på sykkelturer. Lenke til kommentar
Heimert-kongen Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Sierra'n min gjør meg glad. Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Katten min ! Musikk ! Og det nyinnkjøpte Sony MDR-V500 headsettet mitt !! Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Feiret 18 årsdagen min i går, og klassen holdt tale. Jeg ble rørt til tårer, de sa så uendelig mye fint! Innså hvor mange mennesker som er glad i meg, og det føles så himla bra. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 At på fredag kan jeg ENDELIG ta den SATANS mopedlappen! Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 (endret) At jeg begynner i ny jobb på mandag! Det var litt tungt å si opp den gamle jobben etter fem år, men jeg håper jeg har valgt riktig. Det er i alle fall veldig spennende å skifte totalt beite. Endret 1. september 2007 av T-Solberg Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 (endret) sinnsykt morsomt klipp.. :!: sånt gjør meg glad.. DTNQTnSjylQ og selvsagt bar overkropp da blir jeg også glad gitt maf0t7AhrkI Endret 1. september 2007 av Melisma Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 den nye macbooken min gjør meg glad jeg kan ikek dra på skolen fordi mandlene mine ikke funker, det er også litt bra, for jeg orker ikke skole nå.. Og snart skal jeg operere mandlene, sånn at de aldri kan plage meg mer, og det gjør meg også glad 9375982[/snapback] Gled deg til et par uker med mye smertestillende og yoghurt etter operasjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå