SHHHKSHHHK Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 On topic: iPad+sofa+te=himmelen. Nei. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Nå er jeg skikkelig glad (og gira) fordi jeg planlegger å jobbe som frivillig i Zimbabwe et par uker neste sommer! Lion Breeding, med løveunger, hester og elefanter! KNALL! Hei hei, jeg er oppvokst i Zimbabwe, hvor i landet skal du? Det er definitivt et flott land. Det flotteste landet jeg har vært borti. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 On topic: iPad+sofa+te=himmelen. Nei. Nei gud forby at folk får kose seg. Hadde du hatt same innstillinga om han sat med ein Galaxy Tab? 3 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Hadde han hatt en Galaxy Tab, hadde han hatt muligheten til å forlate sofaen. 3 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Ja, det er like mye sløs med penger. Det var uansett bare en spøk, synes det er gøy å si "Nei." når folk kommer med en mening. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Ja. Alle sånne "pads" er helt jævli teite, og ubrukelige. Ville heller gått med slike pads: Enn slike pads: Lenke til kommentar
Kea Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 On topic: iPad+sofa+te=himmelen. Nei. Nei gud forby at folk får kose seg. Hadde du hatt same innstillinga om han sat med ein Galaxy Tab? Det kalles humor, svelemoe. Kaymeerah gjør meg glad. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 http://www.youtube.com/watch?v=9DFMbLKEjaI :!: :!: Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 At jeg sannsynligvis tar Computer Science and Robotics eller Robotics and Artificial Intelligence på Aberystwyth University neste år gjør meg veldig glad! Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 (endret) Du kan enkelt og greit si at hun egner seg mer som en søt pop-sanger, en en rapper, Amberlamps. Endret 26. januar 2011 av Vertical^ Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Du kan enkelt og greit si at hun egner seg mer som en søt pop-sanger, en en rapper, Amberlamps. jaaa Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Machinebirds! Perfekt! Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 (endret) Kaymeerah gjør meg glad. Nei. At jeg sannsynligvis tar Computer Science and Robotics eller Robotics and Artificial Intelligence på Aberystwyth University neste år gjør meg veldig glad! Awesome! Husker vi snakket om dette en gang? Har du ikke bestemt deg enda? This Gratulerer. Endret 27. januar 2011 av Kaymeerah Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Veit ikke om jeg nemnte det, men dagen etter at jeg voknet med ei dame jeg holdt på med ei stund, så tengte jeg med en gang på denne tråden. Jeg tengte da at jeg var JÆVLIG glad jeg ikke gikk ned på dama den kvelden, siden morgen etter var lakenet veldig rødt. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Gratulerer. Takk. Ble veldig glad. Snakk om å ha flaks Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 At jeg sannsynligvis tar Computer Science and Robotics eller Robotics and Artificial Intelligence på Aberystwyth University neste år gjør meg veldig glad! Awesome! Husker vi snakket om dette en gang? Har du ikke bestemt deg enda? Har bestemt meg nå! Enten kommer jeg inn der i Wales, eller så safer jeg på HiN. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 (endret) Vinylplater. Hipster shit. Gammel og utdatert teknologi uten noen fordeler, foruten det estetiske. Endret 27. januar 2011 av Gavekort 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå