Cl1ck Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 det museet minte meg litt om hostel.. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Magnus Carlsen. Han er så jævlig tøff. Er fan av han på Facern Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 (endret) Magnus Carlsen. Han er så jævlig tøff. Er fan av han på Facern In my family dude. Kan du skryte over å ha tatt en kopp kaffe med Magnus? Endret 23. januar 2011 av Sk!ppy Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Det minne meg om ein som går på skulen. Er blant topp 20 i verden under 18. And he's perfectly normal and has a girlfriend! (kjenne han via kjærasten) mao: glad for at folk på skulen er flinke. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 (endret) . Endret 14. juni 2017 av medlem-173043 2 Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Har funnet ut at jeg kan høre på radio med en app til mobilen, savnet å høre på radio på jobben. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Har funnet ut at jeg kan høre på radio med en app til mobilen, savnet å høre på radio på jobben. Jeg ser på NRK nett-tv på skolen med min mobil! Noen som høyner? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Jeg spiller minecraft på skolen med min pc. Noen som høyner? Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Har funnet ut at jeg kan høre på radio med en app til mobilen, savnet å høre på radio på jobben. Jeg ser på NRK nett-tv på skolen med min mobil! Noen som høyner? Trådløst nett eller mobilnett? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Jeg spiller elma på skolen.. Beat that! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Hvem spiller ikke Minecraft på skolen? Poenget mitt er at jeg synes selv det er litt morsomt at jeg ser TV i timen. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Hvem spiller ikke Minecraft på skolen? Poenget mitt er at jeg synes selv det er litt morsomt at jeg ser TV i timen. Jeg vil tippe de som ikke går på videregående Har hatt en fantastisk fin helg med kjæresten, moral boost! Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Har funnet ut at jeg kan høre på radio med en app til mobilen, savnet å høre på radio på jobben. Jeg ser på NRK nett-tv på skolen med min mobil! Noen som høyner? Tjnome kan styre norges største minecraft-server frå mobilen sin, trur eg. Han snakka om det før han fekk den, veit ikkje om han har ordna det. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Magnus Carlsen. Han er så jævlig tøff. Er fan av han på Facern In my family dude. Kan du skryte over å ha tatt en kopp kaffe med Magnus? Nei, det kan jeg ikke da jeg ikke har tatt en kopp kaffe med han. Ikke så rart egentlig, da jeg ikke drikker kaffe. Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Det er ingenting som gjør meg glad akkurat nå, sitter her og irriterer meg over at spotify er fucked og at jeg er så trøtt at skrivingen av framlegget mitt ikke vil gjøres. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Har funnet ut at jeg kan høre på radio med en app til mobilen, savnet å høre på radio på jobben. Jeg ser på NRK nett-tv på skolen med min mobil! Noen som høyner? Tjnome kan styre norges største minecraft-server frå mobilen sin, trur eg. Han snakka om det før han fekk den, veit ikkje om han har ordna det. He does Jeg har ikke startet på skolen enda Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Amelie er på vei ut. 1 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Det er ingenting som gjør meg glad akkurat nå, sitter her og irriterer meg over at spotify er fucked og at jeg er så trøtt at skrivingen av framlegget mitt ikke vil gjøres. Da har du kommet til feil tråd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå