Gavekort Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 TODO-list: 1. Slappe av 2. Hente SSD-disk 3. Reinstallere Windoze 4. Benchmark 5. Restaurant med kompiser. 6. Getting shitfaced 7. Sove 8. Våkne opp og klage i "Ting som irriterer så grenseløst". 1 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Laster ned nyeste episode av Community nå Oppfordre til piratvirksomhet og overdreven bruk av smiley i samme innlegg. Burde nesten ha vært rapportert, men det får noen andre ta seg av. Blir glad av filmer jeg har vokst opp med. Bestandig et gledelig gjennsyn selv om filmen i seg selv ikke er den beste. ## quoting av redigert post endret av ilpostino ## Hvem sier at jeg laster ned ulovlig? Chillax dogg. Fortsetter du å være så sur så kommer du snart til å bli som figuren i avataren din :o Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Omg, premiere med teateret i kveld. Eg er litt redd. Og den starte kl. 7. Men omg det skal bli kjekt. Endeleg. Steike meg. Utruleg. PUUUUST PUUUUST PUUUUST Lenke til kommentar
Samegerilja Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Glad for at jeg har en unnskyldning for å sove nå =) (Nattevakt) Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Mad Men. Klasse på sitt beste. 1 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Laster ned nyeste episode av Community nå Oppfordre til piratvirksomhet Du er som en liten gutt som gjør alt det du ser andre gjør. Å si at man laster ned noe er ikke å oppfordre andre til å laste ned. Lær deg norsk. 1 Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 (endret) Duke Nukem Forever kommer på PC, PlayStation 3 og Xbox 360. Datoen er altså 6. mai 2011. Endret 21. januar 2011 av Mr. Graves 2 Lenke til kommentar
aGal Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 (endret) Laster ned nyeste episode av Community nå Oppfordre til piratvirksomhet Du er som en liten gutt som gjør alt det du ser andre gjør. Å si at man laster ned noe er ikke å oppfordre andre til å laste ned. Lær deg norsk. Kan også godt hende han har betalt for det han laster ned.. Hva vet vell vi!? Skal snart i bursdag til bestemor, og muttern har laget After-Eight-drøm-kake Endret 21. januar 2011 av aGal Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Omg, premiere med teateret i kveld. Eg er litt redd. Og den starte kl. 7. Men omg det skal bli kjekt. Endeleg. Steike meg. Utruleg. PUUUUST PUUUUST PUUUUST Lykke til! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Runda Resident Evil 5 med en venninne i natt. Vi har hatt mye så gøy med det spillet Lenke til kommentar
thadon Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 God middag med øl og musikk. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Hvem sier at jeg laster ned ulovlig? Chillax dogg. Fortsetter du å være så sur så kommer du snart til å bli som figuren i avataren din :o Jeg er da overhode ikke sur. Bare påpeker det. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Lykke til! Takk. Det gjekk kjempebra! Ikkje fullt ut 100%, men men. Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Megamind i 3D! Kall meg gjerne et barn, men jeg lever for slike animasjonsfilmer Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 (endret) At eg fekk Bad Company i går, og at FLESHLIGHTEN kanskje kjem i dag! zomg! Klarar ikkje å vente heeeilt til mandag... Zoomg update: Ja, den kjem i dag! Endret 22. januar 2011 av Ondskap Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 (endret) FLESHLIGHTEN kjem i dag! Når du har testa den må du si hvordan den var! Endret 22. januar 2011 av Diskutant Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 FLESHLIGHTEN kjem i dag! Når du har testa den må du si hvordan den var! Skal gje ein full review! Håpar at eg får testa den i kvell, avhengig av at pappa ikkje er heime! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå