djgudleif Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Morsomt når noen får et eller annet anfall på House, og jeg roper høyt for meg selv hvilke medisiner som trengs. Tar ofte feil da. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Det er deilig det, meg , deg og en jente til Du kan jo drømme. Merkelig hvordan dere for et øyeblikk siden kun var ute etter å ødelegge for min hyggelige ting som gjorde meg glad. Hei hei hei! Det var meg, ikke vi. Og jeg var ikke ute etter å ødelegge noe som helst. Bare kaste litt lys på situasjonen Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 W00t! Let's unite! UBOD? (United Bisexuals of Diskusjon.no) Jaaa! Lenke til kommentar
Ida Von Nightmare Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Jeg fikk to spill til Nintendo Wii av lillesøstra mi. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 W00t! Let's unite! UBOD? (United Bisexuals of Diskusjon.no) Jaaa! Om det enn var så vel skulle jeg gjerne meldt meg inn, men akk. Den gang ei Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Hei hei hei! Det var meg, ikke vi. Og jeg var ikke ute etter å ødelegge noe som helst. Bare kaste litt lys på situasjonen Og jeg forklarte situasjonen, men du ga deg ikke. Dessuten var vel neppe TheWankership sin første kommentar ment så veldig støttende. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Hei hei hei! Det var meg, ikke vi. Og jeg var ikke ute etter å ødelegge noe som helst. Bare kaste litt lys på situasjonen Og jeg forklarte situasjonen, men du ga deg ikke. Dessuten var vel neppe TheWankership sin første kommentar ment så veldig støttende. Jeg har full forståelse for din side av situasjonen nå, så jeg legger det fra meg. Og jeg ser at kommentaren hans ikke akkurat virka spesielt støttende, men den så ikke jeg før nå Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Om det enn var så vel skulle jeg gjerne meldt meg inn, men akk. Den gang ei How about some experimenting? :3 2 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Hva i all verden skal den smileyen forestille? 4 Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Om det enn var så vel skulle jeg gjerne meldt meg inn, men akk. Den gang ei How about some experimenting? :3 Ikkenoe personlig, men nei takk. Tanken frister liksom ikke i det hele tatt. Jeg er nok desverre for hetro Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Hei hei hei! Det var meg, ikke vi. Og jeg var ikke ute etter å ødelegge noe som helst. Bare kaste litt lys på situasjonen Og jeg forklarte situasjonen, men du ga deg ikke. Dessuten var vel neppe TheWankership sin første kommentar ment så veldig støttende. Jeg har full forståelse for din side av situasjonen nå, så jeg legger det fra meg. Og jeg ser at kommentaren hans ikke akkurat virka spesielt støttende, men den så ikke jeg før nå Jo, takk for det. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 http://yourmomhatesthis.com/ 1 Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Ikkenoe personlig, men nei takk. Tanken frister liksom ikke i det hele tatt. Jeg er nok desverre for hetro Awwwww. Lenke til kommentar
Populært innlegg Hyperio Skrevet 16. januar 2011 Populært innlegg Del Skrevet 16. januar 2011 For en utrolig hyggelig busstur jeg hadde i dag. Kjente med en gang jeg satte meg ned i bussen at det var så varmt og godt. Sikkert over 30 grader, men det var jo så kaldt ute at det ikke gjorde noe. Svettet en del etter hvert, men jeg tåler å gå ned noen kilo. Ennå hyggeligere ble det da to jenter, jeg vil tippe i 14-årsalderen, satt og pratet og lo ivrig på setene bak meg. Alltid hyggelig å ta del i andres glede. Gjorde meg også glad å høre hvilken matrett dama rett overfor midtgangen skulle lage i kveld. Hun forklarte det i detalj over telefon. Selv i denne euforiske lykken så bestemte jeg meg for å se en film på laptopen. Den bidro også til å gjøre meg ennå varmere på lårene! Hvor herlig! Etter jeg var kommet godt inn i den multiple Oscar-nominerte "The A-Team", så gjorde bussen et stopp. Inn kom ei trivelig middelaldrende kvinne. Hun satte seg rett foran meg. Og omtenksom som hun var bestemte hun seg for å justere skjermvinkelen på laptopen min. Dette gjorde hun ved å raskt lene setestolen ned mot meg. I tillegg til å få langt bedre innsynsvinkel bidro denne mer kompakte sittestillingen til å gjøre meg varmere. Sjelden man treffer slike hjertegode mennesker. Nesten så jeg ga henne en klem. Når man har det så godt gjør det jo heller ingen ting at bussen er forsinket 20 minutter. Buss altså. 12 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 (endret) Kun sovet 5,5 timer i natt, men er overraskende opplagt. Været tillater at jeg sykler til bussen, så jeg får et kvarter lengre tid til å chille og drikke kaffe på hjemme. Det gjør meg glad. Endret 17. januar 2011 av KongKake Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Fant ut at laptopen min var overklokkings-vennlig, så jeg har mulighet for å presse veldig mye juice ut av denne. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 (endret) Kulere med overklokkingsvennlig mobil. EDIT: Noe som gjør at jeg kan spille Angry Birds uten lagg. Endret 17. januar 2011 av KongKake Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 (endret) Det bare tapper batteri! Har gode overklokkingsmuligheter på mobilen min også. Tror rekorden er 1,5GHz. Edit: 580MHz -> 805MHz /\ (Error @ 810MHz) 702 -> 940 /\ (Error @ 950MHz) 1450 -> 1750 /\ (Error @ 1800MHz) Windows Experience Index 6,0 6,0 4,3 -> 4,8 5,5 -> 5,7 5,9 Endret 17. januar 2011 av Gavekort Lenke til kommentar
KKake Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Tør jeg spørre hvilken mobil du har? Min Legend går foreløpig kun opp til 800 MHz (33% økning i klokkehastighet), så 1,5 gHz er jo rimelig kult. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå