Kraziebone Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Jeg hadde dyttet alt mulig gjennom det hullet. Da mener jeg alt mulig. Druestilker, spaghetti, ledninger osvsov. :!: Tror jeg faktisk jeg hadde gjort også! Blyanter, sugerør? :!: Sigarer? 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Altså, når jeg tar ut smykket lukker jo hullet seg litt, så jeg tror nå jeg ville heller latt være å kjøre alt mulig dritt i gjennom det. Infeksjonsfare nam nam. Takker for gode ord, Coa. Det er som du sier en smakssak, men smak er som personlighet - dynamisk. For nå er jeg veldig fornøyd med hvordan det ser ut. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 (endret) At det er FREDAG! Og snart ut og vaske bilen. Eller i hvertfall skylle av den med høytrykk for å få av det værste... Endret 14. januar 2011 av Audi TDI Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 HELVETE! Aldri rask nok 2 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Nå håper jeg ikke at jeg driter meg fullstendig ut, men utvider du overleppa, Milanjo? Neida, du har i utgangspunktet rett. Jeg utvider ikke lenger, har jo ikke tenkt å se ut som et nebbdyr eller noe. Syns bare det er stilig med litt størrelse på smykket, det jeg har er da 5mm. Har foreløpig ingen planer om å utvide mer. Kanskje jeg går opp til 8mm en fin dag, men det er bare med tanken per i dag. Du som er en så pen mann burde ikke ødelegge ansiktet ditt på den måten, Miljano. Men nå har vel vi ulike smakspreferanser. On the bright side, du kan puste med munn og nese lukket dersom piercingen er ute. og hvis han skal svømme så fyller munnen seg med vann 1 Lenke til kommentar
Wakarimasen Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 (endret) Mandag Edit: Skrivefeil.... at det går an -.- Endret 14. januar 2011 av usedtobesane Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 HELVETE! Aldri rask nok Skulk skolen, så skal du se at du rekker det Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Altså, når jeg tar ut smykket lukker jo hullet seg litt, så jeg tror nå jeg ville heller latt være å kjøre alt mulig dritt i gjennom det. Infeksjonsfare nam nam. Takker for gode ord, Coa. Det er som du sier en smakssak, men smak er som personlighet - dynamisk. For nå er jeg veldig fornøyd med hvordan det ser ut. Jag tycker det ser underligt ut, faktiskt. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Omsider fikk jeg meldt meg på treningssenter. Deilig å få litt fremgang, da dette har blitt utsatt i en del år Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 "Dette er en gruppe for alle oss som er drit lei av at venner, familie, bekjente og kolegaer blir skadet / drept Pga volden som pågår dagelig i kristiansand. Hvis mange nok deltar så kan vi kanskje få en stopp på dette sammen!" Mm, for en middels stor facebookgruppe gjør at folk blir mindre aggressive.. -.- Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Hvis de går som en gruppe ute og banker opp bøller så vil det jo virke 1 Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Men da bruker de vold? doh xD Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Flommen i Australia er jo skummelt underholdende på youtube. Får nesten dårlig samvittighet. Lenke til kommentar
aGal Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Kjøpt meg teleskop-fiskestang til halv pris i dag, im happy... Har også sett på bil, kjøper den nok mest sannsynlig i eller over helga om det ikke blir solgt. Men hvilken bil røper jeg ikke! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå